دسته‌ها
اخبار تکنولوژی اختراع برترینها علم و دانش علمی و فناوری

رویاهای خود را با چاپگر سه بعدی بسازید

محققان موفق به ساخت چاپگر سه بعدی برای کودکان شده اند که حتی از یک آیفون نیز ارزان قیمت تر است.

با استفاده از چاپگرهای سه بعدی می توان از عکس های ذخیره شده در رایانه، نمونه سه بعدی واقعی ساخت. تکنولوژی استفاده شده در چاپگرهای سه بعدی این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا از مواد کامپوزیتی در طراحی های خود برای چاپ سه بعدی بهره ببرند.

اما فناوری چاپ سه بعدی جز محققان و فعالان این عرصه نتوانسته نگاه های بیشتری را به خود جلب کند. پروژه جدیدی با اهداف خاص آغاز شده و می تواند تحول عظیمی را در این عرصه به دنبال داشته باشد. چاپگری مخصوص کودکان.
این چاپگر جدید Rever ۳D بوده و نگاه خاص و ویژه ای به کودکان داشته و قابلیت های جدیدی را در اختیار آنها قرار می دهد. کودکان با استفاده از این چاپگر به سادگی می توانند رویاها یا تصاویر ذهنی خود را تبدیل به یک جسم و ماده حقیقی کنند. Rever ۳D از قیمت مناسبی برخوردار بوده و به کودکان اجازه می دهد تا تخیلات خود را همانند اسباب بازی در اختیار داشته باشند.

این چاپگر کوچک شبیه به یک کلاه فضایی بوده و از جدیدترین فناوری های روز برخوردار است و می تواند امکانات جدیدی را در اختیار کودکان قرار دهد. از دیگر ویژگی های این چاپگر باید به ایمن و همینطور بی خطر بودن برای کودکان اشاره کرد که کوچکترین تهدیدی برای سلامتی کودکان به دنبال ندارد.

این چاپگر در رنگ های سفید، آبی، قرمز و زرد تولید شده و به کودکان اجازه می دهد انواع اجسام از دستبند تا اجسام خیالی خود را به شکل چاپ سه بعدی بسازند. این دستگاه شگفت انگیز با قیمتی در حدود ۳۳۹ دلار عرضه خواهد شد.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle