دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

رنگارنگ ترین شهر های جهان، سری دوم

به گزارش ویرلن:

این شهرهای رنگارنگ در نقاط مختلف جهان از چشم اندازها و نماهایی تماشایی برای جلب نظر هر ذائقه ای سود می برند. در ادامه این مطلب برخی از رنگارنگ ترین شهرهای جهان را معرفی می کنیم.
در شرایطی که برخی شهرها از نماهایی سرد، بی روح و خاکستری برخوردار هستند اما در مقابل، برخی از شهرهای جهان همانند داستان های شاه پریان جادویی و رنگارنگ بوده و نه تنها برای ساکنان، بلکه برای گردشگران نیز جذابیت بیشتری دارند. این شهرهای رنگارنگ در نقاط مختلف جهان از چشم اندازها و نماهایی تماشایی برای جلب نظر هر ذائقه ای سود می برند. در ادامه این مطلب برخی از رنگارنگ ترین شهرهای جهان را معرفی می کنیم.

پاتایا، تایلند

پاتایا در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد و هر ساله میلیون ها گردشگر برای بازدید از آن راهی تایلند می شوند. خانه ها و هتل های رنگارنگ، پاتایا را به یکی از جادویی ترین و رنگارنگ ترین شهرهای جهان مبدل کرده اند. همچنین، سواحل زیبای این شهر یکی دیگر از عوامل جذب گردشگران محسوب می شوند.

سنت جان، نیوفاندلند، کانادا

سنت جان یکی از قدیمی ترین شهرها در آمریکای شمالی و پایتخت نیوفاندلند است. تاریخچه این شهر به سال ۱۴۰۰ باز می گردد و طرح های زیبای معماری در خیابان های زیبای این شهر توجه هر بازدیدکننده ای را به سوی خود جلب می کنند. سنت جان از نظر معماری یکی از زیباترین و همچنین یکی از رنگارنگ ترین شهرهای کانادا است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle