دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

دریاچه و غار ملیسانی در کفالونیا

به گزارش ویرلن:
جزایر دیدنی یونان؛ یکی از قشنگ ترین و سبزترین جزایر یونان اینجا کفالونیاست. مسافرین و ماجراجوهایی که به این منطقه سر میزنن، عموما از طبیعت و منظره ی بی نظیرش، در جزایر دیدنی یونان، با رشته کوه های ناهموار و دره های بینشون که تبدیل به مناطق تاکستانی شده، حیرت زده میشن.
یکی از دیدنی ترین مناطق و جاذبه های گردشگری کفالونیا، در جزایر دیدنی یونان، دریاچه ی ملیسانی هست. این دریاچه بزرگ زیرزمینی، هزاران سال پیش وقتی که سقف یک غار بزرگ فرو ریخت تشکیل شد و آسمون رو به آبهای آبی که در زیرش وجود داشت متصل کرد.
تابش خورشید روی آبهای درخشان این دریاچه، منظره ای هست که هر سفر کننده ای باید اون رو از نزدیک ببینه.

خارج غار پوشیده از جنگل و داخل آن یک محل روباز با شکوه و رویایی که شامل یک غار صخره ایی مملو از آبهای زلال و شفاف می باشد.
این غار در اساطیر یونانی نیز شناخته شده بوده که شامل دو تالار بزرگ و جزیره ایی در وسط است که یکی از این تالارها رو بازمی باشد و همین امر موجب تابش نور مستقیم خورشید به داخل غار و سطح دریاچه و در نتیجه بیش از حد شفاف بنظر رسیدن آب می شود که به سختی می توان دو محیط شفاف آب و هوا را تشخیص داد پس احساس میکنید که قایق ها روی هوا معلق یا در حرکتند.
عامل اصلی رفت و آمدهای بسیار زیاد به این جزیره شگفتی های طبیعی و و خارق العاده آن است.

 برای مشاهده اطلاعات هتل در کفالونیا، راهنمای جاذبه های تور کفالونیا، و گرفتن قیمت هتل های کفالونیا، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در کفالونیا، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle