دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

درباره تور بارسلونا

به گزارش ویرلن:

درباره بارسلونا:

بارسلون دومین شهر پر جمعیت در اسپانیا منطقه کاتالونیا است. بارسلون از مهمترین بنادر اروپا در دریای مدیترانه است. این شهر یکی از مراکز فرهنگی اسپانیا واروپاست .و به نوعی قلب موسیقی زنده و تئاتر دراین شهر همواره در تپش است.بارسلون همان است که از یک شهر اروپایی انتظار دارید؛ دریا و ساحل، رستورانها و کافههایی که تا پاسی از شب گذشته بازند، خیابانهای پر توریست، آثار دیدنی و موزهها، آثار معماری معروف، خرید و تفریح. بارسلون شهری است برای همه؛ شهری پر جنب وجوش و شاد و زیباست و هر چند روزی هم که آنجا بمانید، باز هم جایی برای دیدن دارد.

جاذبه های توریستی بارسلونا:

پارک گائل) ارک گائل یک باغ و مجموعه ای تاریخی است از آثار معماری گائودی که بین سالهای ۱۹۰۰تا ۱۹۱۴میلادی احداث شده است( کلیسای ساگرادا فامیلیا )معروفترین جاذبه توریستی و هنری شهر بارسلونا متعلق به شاهکارهای هنری معمار معروف اسپانیاییآنتونی گائودی است که شناخته شده ترین آنها ساختمان کلیسای ساگرادا فامیلیا در قلب شهر بارسلوناست.این بنای عظیم تاریخی از سال ۱۸۸۳میلادی تحت ساخت بوده است و تکمیل ساخت آن تا سال ۲۰۲۶میلادی تخمین زده شده است( قصر میلا) یکی از شاهکارهای معماری معمار برجسته کاتالانیایی آنتونی گائودی ،ساختمانی است در قلب شهر بارسلونا که سبک معماری این ساختمان بیومورفیکیا همان معماری ارگانیک است.معماری ارگانیک سبکی از معماری است که الهام گرفته از طبیعت است و در واقع طرح آن همزیستی با طبیعت را در ذهن تداعی می کند(

مراکز خرید بارسلونا:

بارسلون شهری است که می توان در آن به خوبی و راحتی خرید انجام داد بدون اینکه دغدغه خرید بی کیفیت یا گران داشته باشید. اما شما می توانید در گوشه و کنار شهر و در مرکز شهر ، خریدهای مختلف انجام دهید اما به شما توصیه می کنیم خرید خود را حول میدان کاتالونیا به انجام رسانید. در کنار میدان کاتالونیا شما انواع و اقسام فروشگاه های بزرگ و کوچک را خواهید دید. برندها و مارک های مختلف در کوچه های اطراف میدان کاتالونیا به کرات به چشم می خورند. اما مهم ترین مرکز خرید با برند معروف ال کورت آنگلزدر بارسلون را شما در قالب ساختمانی بزرگ و هفت طبقه در گوشه میدان کاتالونیا خواهید یافت. این مجتمع خرید کلیه اجناس مورد نیاز شما را خواهد داشت هرچند که اجناس بی تردید ارزان نخواهد بود اما از کیفیت خوبی برخوردار است. در فصل حراج اجناس خوب با کیفیت مناسب و با قیمت عالی یافت می شود.

فرودگاه بارسلونا:

فرودگاه بارسلونا در منطقه ال پرات دی لیوبرگات در فاصله ۱۷کیلومتری مرکز شهر بارسلون واقع شده است. این فرودگاه دومین فرودگاه بزرگ اسپانیا و بزرگترین فرودگاه کنار دریای مدیترانه است. فرودگاه بارسلون مرکز فعالیت شرکت هواپیمایی ویولینگ٬ اسپن ایر و ایر اروپا است. پروازهای این فرودگاه غالبا داخلی و یا مقاصدی در اروپا میباشد، اگرچه برخی شرکتهای هواپیمایی پروازهایی به مقاصد دیگر دنیا نظیر آمریکای لاتین٬ ایالات متحده و آسیا نیز دارند. فرودگاه از طریق بزرگراه، اتوبوس و قطار شهری به شهر ارتباط دارد.فرودگاه سابادل فرودگاه کوچک و دیگر فرودگاه بارسلون است که در نزدیکی منطقه سابادل قرار دارد. این فرودگاه به آموزش خلبانی، پروازهای تجاری و پروازهای خصوصی اختصاص دارد. همچنین برخی از شرکتهای هواپیمایی ارزان قیمت مثل ترانساویا.کام و ریان ایر از فرودگاه خرونا واقع در ۹۰کیلومتری شمال بارسلون یا فرودگاه رئوس در ۷۷کیلومتری جنوب بارسلون استفاده میکنند.

 

ساختار بارسلونا:

بارسلون دارای ۱۲ پارک تاریخی و دارای آثار باستانی است .آثارمعماری دو معمار مشهور اسپانیایی یعنی آنتونیوگائودی و لوئیز مونانز در بارسلون به ثبت جهانی رسیده اند و کلیسای ساگراد فامیلیا ، از شاهکارهای بی نظیر سبک نئو گوتیک ، چشمان هر بازدید کننده ای را خیره می سازد . بارسلون شهری است که هر نوع گردشگری را با هر سلیقه علاقه به خود جذب میکند . از شاهکارهای پیکاسو در موزه پیکاسو موزه خوان میرو و موزه دریایی بارسلون و آسمان خراش قرن بیست و یکمی توره آگبار از دیگر آثار شهر بارسلون می باشد.

برای مشاهده اطلاعات هتل در بارسلونا، راهنمای جاذبه های تور بارسلونا، و گرفتن قیمت هتل های بارسلونا، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در بارسلونا، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle