دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

درباره آفریقای جنوبی

به گزارش ویرلن:

جمهوری آفریقای جنوبی کشوری است در جنوب آفریقا و از آن به‌عنوان ملت رنگین‌کمان یاد می‌کنند. منازعات نژادی بین اقلیت سفید پوستان و سیاهپوستان اکثریت در تاریخ و سیاست آفریقای جنوبی نقش مهمی را بازی کرده‌است و به دوره تاریخی آپارتاید در آفریقای جنوبی منجر شده‌است. این منازعات بین اکثریت سیاهپوستان و بسیاری از سفید پوستان، رنگین پوستان و هندیان اتفاق می‌افتاد. این کشور از معدود کشورهای آفریقایی است که در آن هیچ وقت کودتا نشده و انتخابات منظم در طول یک سده اخیر در آن برگزار شده‌است. با این حال اکثریت سیاهپوستان تا سال ۱۹۹۴ دارای حق رای نبود. این کشور دارای بهترین وضعیت اقتصادی در میان کشورهای آفریقایی است و زیرساخت‌های مدرن به طور مساوی در همه جای کشور به وجود آمده‌اند.
آب و هوا
آفریقای جنوبی دارای آب و هوای متنوعی است و دارای صحرای خشک مشرف به نامیبیا تا آب و هوای مطبوع نیمه‌استوایش نزدیک مرز موزامبیک است. اگر چه آفریقای جنوبی نیمه‌خشک محسوب می‌شود ولی تنوع آب و هوایی جالبی به مانند تنوع موقعیت طبیعی خود دارد. خط ساحلی شرقی پر آب و دارای آب و هوایی مطبوع و شبیه به مناطق استوایی است. منتهی‌الیه جنوب غرب آب و هوایی مدیترانه‌ای با زمستان‌های مرطوب و گرم و تابستان‌هایی خشک دارد . در سمت شرق ساحل جنوبی کشور باران در طول سال به طور یکسان می‌بارد و منطقه‌ای سرسبز را پدید آورده‌است. فلاتهای این کشور دارای زمستانهای سرد است، اگر چه برف به ندرت در آنجا می‌بارد.
آفریقای جنوبی دارای تعدادی از قدیمی‌ترین آثار باستانی موجود در قاره آفریقا است. همچنین نمونه‌های گوناگونی از انسان‌های اولیه که شامل انسان ماهر، انسان راست‌قامت و انسان امروزی یعنی انسان دانا می‌شود در آن جا یافت شده است.تاریخ نوشتاری آفریقای جنوبی با شرح دریانوردان اروپایی که از راه‌های بازرگانی هند شرقی می‌گذشتند آغاز می‌شود. نخستین دریانوردان اروپایی که موفق شدند از این آبراه گذر کنند، پرتغالیها بودند. ابتدا گروه‌های ماهیگیری که شامل دریانوردان پرتغالی می‌شدند، در آنجا ساکن شدند و سپس هلندیها به آنجا رهسپار شدند. برای رفع کمبود نیروی کاراز اندونزی، ماداگاسکار و هند بردگانی آورده شدند. علاوه بر این، رهبران دردسر سازی که اغلب از اشراف بودند از مستعمرات هلند به آفریقای جنوبی تبعید شدند. بعد از آن بریتانیایها جایگذین هلندیها شدند. کشف الماس و طلا مشوق جدی رشد اقتصادی و مهاجرت گسترده و منجر به تضعیف وضعیت بومیان آفریقایی شد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا:

گذرنامه +۳قطعه عکس ۳*۴+ترجمه پرینت حساب بانکی رزرو هتل+رزرو بلیط+ترجمه گواهی اشتغال به کار +فرم مشخصات فردی

 برای مشاهده اطلاعات هتل در آفریقای جنوبی، راهنمای جاذبه های تور آفریقای جنوبی، و گرفتن قیمت هتل های آفریقای جنوبی، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در آفریقای جنوبی، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle