دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

خوش گذرانی در مالدیو؛ سرزمین آفتاب و اقیانوس

به گزارش ویرلن:

مالدیو سرزمین جزیره هاست؛ جزیره هایی کوچک که با فاصله های کمی از هم این کشور را می سازند. شاید بتوان این کشور را آرام ترین جای کره زمین نامید. با وجود شور و هیجانی که در ساحل بعضی از این جزیره ها برپاست، باز هم آرامش آبی اقیانوس بر تمام این ها چیره می شود.
رستوران های مالدیو
رستوران Subsix، مکانی رویایی در عمق آب های مالدیو
با افتتاح این رستوران زیرآبی میهمان ها می توانند در عمق اقیانوس، در حالی که با آب های زلال جزیره مالدیو احاطه شده اند، غذای خود را میل کنند. این رستوران که «Subsix» نام گرفته، مکانی رویایی اما قابل دسترس است. توریست ها برای رفتن به رستوران Subsix که ۵۰۰ متر از ساحل فاصله دارد، از قایق موتوری استفاده می کنند و به محض ورود با راه پله ای سه لایه رو به رو می شوند.
بالای سر آنها نیز لوسترهایی انتزاعی به سبک ایتالیایی طراحی شده که مانند مرجان ها و ستاره های سفید می درخشند. رستوران زیرآبی «Subsix» مکانی است که می توان بدون ماسک و پوشیدن لباس غواصی یا شنا، به صخره های کف آب دست پیدا کرد. شگفتی و شور و شوق میهمان ها از همان نخستین لحظات ورود به رستوران Subsix آنقدر زیاد است که می توان گفت که این رستوران یکی از منحصر به فردترین مکان های موجود در جهان است.
رستوران زیرآبی هتل کنراد، جزیره رنگالی، مالدیو
.یک محل اختصاصی نیز برای علاقه مندان به پنیر در آنجا وجود دارد که در آن ۱۰۱ نوع پنیر از باکیفیت ترین پنیرهای جهان وجود دارد. اما این مجموعه به رستوران ایتها (Ithaa) معروف است. رستوران اینها در حقیقت نخستین و تنها رستوران تمام شیشه ای زیرآبی جهان است.
رستوران با سطح آب پنج متر فاصله داشته و نمایی ۳۶۰ درجه از زندگی دریایی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می کند. اینها در زبان مالدیوی معنای «مادر مروارید» را می دهد. طراحی این رستوران نیز از طراحی معاصر اروپا وام گرفته شده است. برای ناهار می توان غذایی سبک مانند سوپ لوییا سبز، سالاد انبه سبز و پاپایا به همراه موس شکلات تلخ میل کرد. انواع نوشیدنی و غذاهای دیگر نیز در این رستوران یافت می شد.
غذاها: غذاهای دریایی، غذاهای بین المللی

برای مشاهده اطلاعات هتل در مالدیو، راهنمای جاذبه های تور مالدیو و گرفتن قیمت هتل های مالدیو به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در مالدیو را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle