دسته‌ها
اخبار تکنولوژی رپورتاژ آگهی

روش جدید خرید آنلاین بلیط اتوبوس

روش جدید خرید آنلاین بلیط اتوبوس ، مسافرت را آسان تر کرده است

در آستانه تعطیلات همه ما به فکر مسافرت هستیم . هر روشی را که برای مسافرت انتخاب کنیم نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد تا با خیال راحت در زمان مورد نظر آسوده خاطر به مقصد مورد نظر خود سفر کنیم .

برای مسافرت روش های متعددی وجود دارد و هر کدام ویژگی های خودش را دارد ، امروز ما میخواهیم در مورد سفر با اتوبوس و برنامه ریزی برای تهیه بلیط آن صحبت کنیم و بهترین و ساده ترین روش را به شما معرفی کنیم تا بدون نگرانی بتوانید با بهترین اتوبوس و با پرداخت کمترین هزینه به مقصد خود برسید .

متاسفانه در مورد خرید بلیط اتوبوس همیشه مشکلاتی وجود داشته است که همه ما با آنها برخورد داشته ایم . وجود نداشتن امکانات مناسب برای رزرو بلیط قبل از تعطیلات ،امکان انتخاب اتوبوس خوب با امکانات مناسب از بهترین شرکت و سایر مشکلات همیشه باعث ناراحتی ما شده است .

اما خوشبختانه سامانه سفر۷۲۴ بهترین روش رزرو بلیط اتوبوس بین شهری را ارائه کرده است که کار را راحت کرده و میتوانیم با خیال راحت برای سفر های خود برنامه ریزی کنیم .

میخواهم یک روش خرید بلیط اتوبوس به شما معرفی کنم که با استفاده از آن احساس میکنید در اروپا زندگی میکنید !

وارد وب سایت safar724.com شوید ، به راحتی مسیر مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید ، بلیط را با مناسب ترین قیمت از بهترین شرکت اتوبوس رانی انتخاب کنید ، صندلی موردنظر خود را در یک اتوبوس عالی انتخاب کنید و بصورت اینترنتی هزینه آن را پرداخت کنید . خوب به همین سادگی کار تمام شد و میتوانید به بقیه کارهای خود برسید !

 

safar

 

ویژگیهای وب سایت safar724.com

سهولت در پروسه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بین شهری و آسان بودن استفاده از وب سایت.

امکان مشاهده وب سایت و خرید آنلاین بلیط با موبایل و تبلت .

امکان انتخاب بهترین قیمت.

امکانات انتخاب نوع اتوبوس مثل vip ، تخت شو، معمولی

اتنخاب تاریخ و ساعت حرکت مورد نظر مسافر.

امکان انتخاب صندلی با مشاهده شمای داخلی اتوبوس(بسیار سریع و آسان).

استفاده از تخفیف های شرکت های مسافربری.

اماکن مقایسه شرکت های مسافربری و انتخاب بهترین گزینه برای مسافر.

تمام شرکت های مسافربری که در سایت safar724.com موجود می باشند ، از شرکت های مسافربری معتبر تایید شده می باشند از جمله سیرو سفر، همسفر، رویال سفر، ایران پیما ، مهین نور آریا، تعاونی ۷ عدل، ایران پبمان،ایمن سفر و …

تمام قوانین و شرایط خرید اینترنتی بلیط اتوبوس دقیقا مانندخرید بلیط در پایانه های مسافربری می باشد و تمامی قوانینی که در بلیط معمولی صدق می کند درخرید آنلاین بلیط نیز صدق می کند.

در تمام پایانه های مسافربری نماینده سازمان حمل و نقل حضور دارد و در صورت بروز هر گونه مشکل بررسی های لازم به عمل می آید.

سایت safar724.com در مناسبت های خاص قرعه کشی با جوایز ارزنده برای تمام خریداران بلیط اتوبوس در سراسر ایران اعم از خریداران حضوری و اینترنتی برگزار می نماید و برای نوروز ۹۵ نیز قرعه کشی در نظر گرفته است .

سامانه سفر۷۲۴ با بیش از ۵ سال تجربه در این حوزه ، کیفیت سفر شما را تضمین می‌کند.

 

منبع : رپورتاژ آگهی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle