دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

حیرت‌انگیز ترین جاذبه های گردشگری برزیل

به گزارش ویرلن ؛ برزیل وسیع ترین کشور امریکای جنوبی، دامنه گسترده ای از مناطق و مراکز تفریحی دارد که باعث شده تور برزیل، طرفدارن زیادی در سراسر جهان پیدا کند. این کشور مهد جاذبه های گردشگری است که شاید نمونه ای همسان برایش نتوان در هیچ کجای دنیا پیدا کرد.طبیعت در برزیل معنایی متفاوت پیدا می کند. مناظر زیبای این کشور آمریکای لاتین برای هر گردشگری حیرت انگیز خواهد بود.
برزیل کشور شادی است. مردم به هر بهانه ای به جشن و پایکوبی می پردازند و روحیه و انرژی بی نهایت شان می تواند هر توریستی را به وجد آورده و همراه آنها سازد.

  • کارناوال ریو دو ژانیرو

این کارناوال بهترین در نوع خود است و در واقع مادر همه ی کارناوال ها به حساب می آید و یک لیست از کارهایی که باید حداقل یک بار در زندگی، در این کارناوال انجام دهید وجود دارد. لباس های رنگارنگ و پر زرق و برق و بهترین حرکات رقص سامبا در مکانی که به همین منظور ساخته شده به نمایش در می آیند، در این مکان که “سَمبودرومو” نامیده می شود مدارس رقص سامبا با یکدیگر مسابقه می دهند و مهارت ها و توانایی های خود را به رخ رقبا می کشانند. همین الان بلیط خود را برای ماه مارس بگیرید و به آنجا بروید!

جاذبه های گردشگری برزیل

  • آمازون

آمازون بزرگترین رودخانه جهان از نظر حجم آب است که تقریباً یک پنجم آب رودخانه های کل جهان را شامل می شود. بد نیست بدانید که این رودخانه بیش از سه هزار گونه ی شناخته شده ماهی دارد، در حالیکه هنوز گونه های جدیدتری درآن کشف می شوند. جنگل های باران زای آمازون نیز به بزرگی نصف کل این نوع جنگل ها در جهان هستند و به همین دلیل، گوناگونی بی مانندی از حیات وحش را دارا می باشند. از عجایب جنگل های آمازون همین بس که یک دهم کل گونه های شناخته شده جهان در جنگل های آمازون زندگی می کنند.

جاذبه های گردشگری برزیل

  • عیسی مسیح ناجی

مجسمه عیسی مسیح ناجی (به زبان محلی کریستو رِدِنتور) با ارتفاع ۷۱۰ متر در بالای قله “کورکووادو” ایستاده، با دست هایی که مانند صلیب به دو طرف باز شدند، و با آرامش به شهر نگاه می کند. ساخت مجسمه در سال ۱۹۲۲ در هیاهوی جنبش هنری آرت دکو شروع شد. این مجسمه از بتن و سنگ صابون ساخته شده و بزرگترین مجسمه سبک آرت دکو در دنیا می باشد. اکثر بازدیدکنندگان با استفاده از قطاری چرخ دنده ای و عمودی خود را به پایه قله می رسانند. پیشتر، پس از رسیدن به پایه باید از صدها پله بالا می رفتید تا به نوک مجسمه برسید ولی هم اکنون جهت رفاه حال بازدیدکنندگان آسانسور و پله برقی نیز نصب شده است.

جاذبه های گردشگری برزیل
  • آبشارهای ایگواسو

یکی از بزرگترین عجایب جهان آبشارهای ایگواسو می باشد که در مرز بین برزیل و آرژانتین واقع شده است. این مجموعه بسیار زیبا شامل دویست و پنجاه و هفت آبشار است که در طول رود خانه ایگواسو قرار دارند و اکثر آن ها در حدود شصت و چهار متر ارتفاع دارند. اما با شکوه ترین و عظیم ترین آن ها گردن شیطان نام دارد که آبشاری یو شکل است و هشتاد و دو متر ارتفاع، صد و پنجاه متر عرض و هفتصد متر طول دارد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle