دسته‌ها
جهان حوادث داعش سیاسی

جنگنده‌های روسیه پایگاه آموزشی ترکیه در سوریه را منهدم کردند

 وزیر دفاع روسیه گفت: بمب‌افکن‌های سوخو ۳۴ روسی یک پایگاه مهم آموزشی تروریستی در استان ادلب را نابود کردند. تعداد بسیاری از مربیان کارآزموده از کشورهای همسایه سوریه از جمله ترکیه نیز در این پایگاه آموزشی فعال بودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد، جنگنده‌های روسی در ۶ روز گذشته با انجام ۳۰۲ سورتی پرواز یک هزار و ۹۳ مورد از مواضع نیروهای تروریستی داعش را هدف قرار داده‌اند.

 

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در این تاریخ از ۱۸ دسامبر تا ۲۳ دسامبر (۲۷ آذرماه تا ۲ دیماه) جنگنده‌های روسی همچنین یک ارودوگاه آموزشی نیروهای تروریستی را نیز در استان ادلب سوریه که جنگجویان و مربیان نظامی کارآموزده از ترکیه در آنجا فعال بودند را نابود کردند.

 

بر اساس گفته این مقام نظامی روس، «بمب‌افکن‌های سوخو ۳۴ روسی یک پایگاه مهم آموزشی تروریستی در استان ادلب را نابود کردند. تعداد بسیاری از مربیان کارآزموده از کشورهای همسایه سوریه از جمله ترکیه نیز در این پایگاه آموزشی فعال بودند.» وی افزود: اطلاعات مربوط به حضور این نیروها در این پایگاه آموزشی تروریستی توسط گروه‌های میهن پرست سوری حدود یک هفته پیش در اختیار روسیه قرار گرفته بود.

 

علاوه براین، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که در این سری عملیات نظامی، جنگنده‌های روسی دو مورد از تأسیسات ذخیره نفت و دهها تانکر حمل سوخت را نیز نابود کرده‌اند. بنا بر گزارش کوناشنکوف، یک بمب‌افکن روسیه سوخو ۲۴ با انجام حملاتی هوایی علیه یک پایگاه نظامی داعش در استان حمص، موفق شد ۶ خودروی زرهی کاملا مجهز به تسلیحات سنگین را نیز نابود کند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle