دسته‌ها
اقتصادی

ایران خودرو: جزئیات ثبت نام تسهیلات ۲۵میلیونی

گروه صنعتی ایران خودرو برای فروش محصولات خود در طرح تسهیلات ۲۵میلیون تومانی خرید خودرو مدل های منعطف و متنوعی برای فروش اقساطی را ارائه کرده تا هموطنان با توان مالی گوناگون بتوانند از مزایای این طرح استفاده کنند.
گروه صنعتی ایران خودرو محصولات خانواده ۴۰۵، خانواده ۲۰۶، خانواده سمند، خانواده تندر، سه محصول رانا، دنا و پارس سال به همراه دو وانت آریسان و پیکاپ را در سبد عرضه این طرح قرار داده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط خودروها به چهار شیوه یک، دو، سه و چهار ساله طراحی و تنظیم شده تا خریداران بتوانند میزان اقساط ماهانه خود را نیز انتخاب کنند.

یکی از دغدغه های خریداران برای استفاده از تسهیلات ۲۵ میلیونی خرید خودرو تامین تعداد چک های مورد نیاز برای بازپرداخت اقساط بود که براساس اطلاعاتی که معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو  منتشر کرده است هموطنان می توانند به ازای هر سه، چهار و شش ماه اقساط ، یک فقره چک ارائه کنند.

براساس این گزارش، هموطنان برای خرید خودرو و استفاده از این تسهیلات می توانند از امروز – ۱۸ آبان ماه- به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

 همانگونه که در شرایط عمومی طرح آمده است نیازی به مراجعه مشتریان به بانک وجود ندارد و این طرح تماما در نمایندگی های مجاز شرکت  انجام خواهد شد .

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این طرح کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و برخی مدارک مشابه روش های جاری  نقد و اقساط شرکت می باشد

واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو نیز در نمایندگی و  فقط به حساب گروه صنعتی ایران خودرو انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام برای استفاده از تسهیلات ۲۵میلیون تومانی خرید خودرو بنا بر کد ملی افراد صورت می گیرد و هر فرد تنها یکبار می تواند از مزایای این طرح استفاده کند.

هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle