دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

جراحی پروتز سینه

پروتز سینه

بزرگ کردن سینه یکی از شایعترین عمل های زیبایی در بانوان بوده و رایج ترین عمل زیبایی انجام شده در آمریکا می باشد. که جهت اصلاح حجم پایین سینه ,اصلاح ناهنجاری رشد مادرزادی سینه و اصلاح اختلاف تفاوت حجم سینه ها و اصلاح اختلاف حجم یا صدمات ناشی از عمل سرطان سینه و تروماری سینه استفاده می شود.

به طور کلی ۲ نوع پروتز وجود دارد که شامل نوع سلیکونی و نوع آب نمکی می باشد که برای موارد زیبایی اکثرا از نوع سلیکونی استفاده می شود.نوع سیلیکونی خود به ۳ شکل گرد , آناتومیک یا قطره اشکی و مخروطی شکل وجود دارد. پروتزهای سینه را معمولا می توان در زیر عضلات و قسمتی زیر غده سینه قرار داد. که در معاینه توسط پزشک به بیمار محل مناسب قرار دادن پروتز اطلاع داده می شود.

تعبیه ی پروتز سینه باعث افزایش اعتماد به نفس قابل توجهی در افراد می شود.

جراحی پروتز سینه

جراحی سینه (پروتز سینه) از جمله جراحی های پر طرفدار و موفق در زمینه ی زیبایی محسوب می شود، که سالیانه تعداد زیادی از خانم هارا به سمت خود جذب می کند، زیبایی سینه ها در گرو فرم زیبا و سایز ایده آل است،البته بیشتر خانم ها نیز از کوچک بودن سینه ها رنج می برند و به دنبال راهی برای داشتن سینه ای بزرگ تر هستند.

هرچند که جراحی قرار دادن پروتز سینه یک جراحی زیبایی محسوب می شود اما می تواند بسیاری از مشکلات ظاهری و روحی افراد را برطرف نماید.

کوچک بودن سینه ها در افراد رضایت بخش نیست و بسیاری از خانم های ایرانی تمایل به داشتن سینه هایی بزرگ و زیبا هستند تا بتوانند لباس های زیبایی بپوشند و اندام جذاب تری داشته باشند.

کوچک بودن سینه ممکن است بر اثر لاغری و یا دلایل موروثی رخ دهد اما نکته ی قابل توجه در سینه های کوچک بزرگ نشدن آنها بعد از تلاش های مکرر است ، برای افرادی که نتیجه ای از روش های معمولی و بدون جراحی نگرفته اند پروتز بهترین و موفق ترین عمل خواهد بود، و میزان رضایتمندی بالایی نیز در بر دارد.

قدمت جراحی پروتز سینه

قرار دادن پروتز در سینه نزدیک به چهل سال است که قدمت دارد و از دیر باز پزشکان جراحی از این روش برای زیباسازی و فرم دهی به سینه ها استفاده می کرده اند، امروزه نیز روش های نوین تری برای این جراحی ارائه شده است که با کمترین اثر جراحی این عمل انجام میشود.

انواع پروتز های سینه

پروتز ها سیلیکونی و ژله ای هستند. البته بیشتر از پروتز های ژله ای استفاده می شود، این نوع پروتز ها پوششی سیلیکونی دارند ( سیلیکون ماده ای است که در طبیعت یافت می شود و از ترکیب عناصری چون کربن ، هیدروژن و اکسیژن ایجاد می شود).

سیلیکون ها قبل از اینکه در سینه قرار بگیرند توسط ژل سیلیکون پر می شوند.

پروتز سینه

سازگاری بدن با پروتزها

ترکیب سیلیکون با بدن بسیار سازگار است و هیچ گونه عوارضی برای وی در برنخواهد داشت.

البته این ژل سیلیکونی که در سینه قرار می گیرد بسته به انتخاب فرد بزرگ و یا کوچک خواهد بود.سایز سینه ها بعد از جراحی به سایز سیلیکون ها بستگی دارد.

اشکال مختلف پروتز

پروتز ها ممکن است گرد، برخی بیضی و قطره اشکی باشند که انتخاب آن نیز به علاقه و انتخاب فرد بستگی دارد . البته پیش از آن پزشک نوع پروتز مناسب برای سینه ی شما را پیشنهاد می دهد .

جراح برای قرار دادن پروتز در سینه پوشش سیلیکونی را لوله کرده و با ایجاد سوراخ کوچکی در زیر سینه آن را به داخل سینه منتقل می کند و بعد داخل محفظه سیلیکونی را از مایع پرمی کند پوشش های سیلیکونی در صورت پارگی عوارضی برای فرد نداشته و به راحتی قابل تخلیه هستند.

 

منبع: سایت دکتر نجف بیگی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle