دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

جاذبه گردشگری برمن

برمن :
یکی از شهرهای آلمان و مرکز ایالت برمن است. برمن دارای یکی از زیباترین مجموعههای شهرسازی است. بازار شهرداری با ساختمانهای سبک باروک و دورهٔ رنسانس ، ادای دین به تاریخ پُرباری است که آغاز آن به سال ۸۸۸ و تصویب قانون تجارت شهری باز میگردد .
اقتصاد برمن:
توسعهٔ خود را وام دار تجارت دریایی، به ویژه تجارت قهوه، است. امروزه در شهر برمن و ۶۰ کیلومتر دورتر از آن بندر برمن تشکیل شده، از هر سه نفر یک نفر در بندر مشغول به کار است. بزرگ ترین شرکت برم ن دایملر کرایسلر است.

اماکن دیدنی شهر برمن:
پل استفانی-شلاخته-بورس پنبه-پارک مرکزی-تئاتر موزیکال-پارک مرکزی-تالارشهر-مجسمه چوپان و خوک ها-رودخانه وسردر برمن-ساختمانی در خیابان بوتچر-بانک برمر-مرکز شهر
تاریخچه برمن:
در سال۱۵۰ میلادی، بطلمیوس جغرافیدان، شهرک و گروه کوچکی از خانه ها را با نام فابیانوم را توصیف کرد که امروزه آن را با نام برمن می شناسیم. در سال ۷۸۷میلادی برمن، دارای اولین اسقف خود شد . در سال۱۰۳۲، دیوار اولیه ی شهر بنا نهاده شد و تجارت با هلند، نروژ و انگلستان رو به رونق نهاد و سبب شد که این شهر اهمیت بیشتری پیدا کند.
نماد شهر برمن:
نماد شهر برمن، خر و سگ و گربه و خروسی هستند که بر یک دیگر سوار هستند. این نماد به یکی از داستان هایی بر می گردد که برادران گریم، آنها را جمع آوری کرده اند. نام این داستان موسیقیدانان شهر برمن است. بر اساس این داستان خر که از کار کردن زیاد و خستگی، کار خود را رها می کند در میانه ی راه به این حیوانات بر می خورد و یکی یکی با او همراه می شوند و به شهر برمن می رسند و در آن جا یک گروه موسیقی تشکیل می دهند.
مراکز آموزشی برمن :

دانشگاه برمن و دانشگاه یاکوب و همچنین مدرسهٔ عالی برمن از مهمترین مراکز آموزشی این شهر به شمار می روند.
ورزش در برمن :
مهمترین زمینه ی فعالیت ورزشی در این شهر، فوتبال می باشد. تیم وردر برمن در این شهر بوده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دهد. قایقرانی از دیگر فعالیت های ورزشی در این شهر محسوب می شود . وجود رودخانه ی وزا در این شهر سبب شده است که علاقه مندان به این ورزش بتوانند به رشته ورزشی خود بپردازند.

برای مشاهده اطلاعات هتل برمن ، راهنمای جاذبه های توربرمن ، و گرفتن قیمت هتل های برمن ، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل برمن ، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle