دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

جاذبه های آمستردام

به گزارش ویرلن:
آمستردام پایتخت هلند است، با این حال نه دولت هلند و نه رئیس دولت در آمستردام ساکن نیستند. آمستردام، بزرگترین شهر هلند، و بزرگترین مرکز جذب توریست در این کشور می باشد.

مکان های تاریخی شهر آمستردام به ترتیب محبوبیت:
کانال های آمستردام (Amsterdam’s Canals)
در حاشیه کانال های زیاد آمستردام، خانه های زیبایی که اکثراً مربوط به قرن هفدهم می باشند به چشم می خورد. با وجود اینکه این کانال ها در اصل به دلایل اقتصادی ساخته شده بودند، ولی در حال حاضر تبدیل به بزرگ ترین جاذبه گردشگری آمستردام شده اند.

موزه ملی (Rijksmuseum)
موزه ملی، بزرگ‌ترین موزه هنر در هلند و یکی از محبوب‌ترین جاذبه های آمستردام است. شهرت اصلی این موزه به دلیل آثار نقاشی قرن هفدهم نقاشان هلندی از جمله ورمیر و رامبراند است.

میدان رامبراند (Rembrandt Square)
این میدان محبوب و اغلب شلوغ، در اصل در سال ۱۶۶۸ به عنوان بازار کره ساخته شد. مجسمه ای از نقاش معروف هلندی رامبراند، زینت بخش مرکز این میدان است.

میدان دام (Dam Square)
میدان دام که یکی از قدیمی ترین میدان های آمستردام است، با ساختمان های تاریخی از جمله کاخ سلطنتی احاطه شده است. یک بنای یادبود بلند در این میدان، به افتخار قربانیان جنگ جهانی دوم ساخته شده است.

آسیاب بادی دِ خووایا (De Gooyer Windmill)
آسیاب های بادی که زمانی در همه جای هلند به چشم می خوردند، در حال حاضر تبدیل به منظره ای نادر در آمستردام شده اند. آسیاب بادی دِ خووایا، که در سمت شرقی مرکز تاریخی واقع شده است ، یکی از تنها شش آسیاب بادی باقی مانده در شهر است.

پل لاغر (Skinny Bridge)
پل لاغر (Magere Brug) ، یک پل عابر پیاده است که بر روی رودخانه آمستل کشیده شده و با طراحی زیبای خود، احتمالاً محبوب ترین پل در بین بیش از ۱۲۰۰ پل در آمستردام می باشد.

بازار گل (Flower Market)
بازار گل آمستردام در سینگل که یکی از کانال های متعدد شهر است واقع شده است. این بازار گل، آخرین بازار گل شناور آمستردام بوده و همیشه جمع کثیری از گردشگران را به خود جذب می کند.

کاخ سلطنتی (Royal Palace)
این کاخ سابق، در اصل به عنوان یک سالن شهر در قرن ۱۷ میلادی ساخته شده بود. لوئیس، برادر ناپلئون ، در آغاز قرن نوزدهم آن را تبدیل به یک کاخ کرد.

موزه ونگوگ (Van Gogh Museum)
موزه ونگوگ که در یک ساختمان بزرگ مدرن واقع شده است، یکی از محبوب ترین موزه های آمستردام بوده و بیش از ۲۰۰ اثر از این نقاش معروف هلندی را در خود دارد.

بگینج (Beguinage)
خانه های تاریخی ، از جمله قدیمی ترین ساختمان آمستردام ، در اطراف این حیاط آرام قرار گرفته اند. این منطقه در قرن ۱۴ میلادی، برای منزل دادن بگینا (Beguine) ها که گروهی از زنان مومن بودند ساخته شد.

موزه دریایی (Scheepvaartmuseum)
موزه دریایی آمستردام تاریخ طولانی نیروی دریایی هلند را نمایش می دهد. تعداد بسیار زیادی از کشتی های مدل، و کشتی های در مقیاس کامل برای نمایش در این موزه وجود دارد.

 برای مشاهده اطلاعات هتل در آمستردام، راهنمای جاذبه های تور آمستردام و گرفتن قیمت هتل های آمستردام به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در آمستردام را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle