دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

توصیه های قبل از کاشت مو

کاشت مو سر

به گزارش ویرلن، کاشت مو با استفاده از کوچکترین واحد رویش مو در سر یعنی واحد فولیکولی در سال ۱۹۸۸ توسط آقای لیمر ( Limmer ) مطرح شد . در این روش ریشه های مو با همان الگوی طبیعی رویش ، در مناطق خالی از مو کاشته می شوند . روش مطرح شده که در سال ۱۹۹۸ نام FUT بر آن گزارده شد ، عبارت است از برداشتن نواری از پوست پشت سر و جدا کردن واحدهای فولیکولی در زیر میکروسکوپ و سپس انتقال این واحدهای فولیکولی به فضای خالی جلو سر . واحد فولیکولی به مجموعه ریشه هایی گفته می شود که بطور طبیعی دور هم هستند.

توصیه های قبل از کاشت مو

توصیه های قبل از کاشت مو

انجام عمل کاشت مو به طور سرپایی است و نیازی به بیهوشی نیست در روش کاشت مو با انجام دادن بی حسی موضعی صورت می پذیرد و مانند هر عمل زیبایی این روش نیز دارای یکسری مراقبت ها و توصیه های می باشد توجه به این نکات برای تسریع در بهبودی و رسیدن به نتیجه دلخواه و رضایت بخش اثر بسزایی دارد در ذیل به اختصار به شرح بعضی از توصیه های قبل از کاشت مو می پردازیم.

قبل از انجام کاشت مو و پیوند زدن مو باید از مصرف یکسری از داروها خوداری نمود ، باید به مدت ۱۰ روز پس از انجام کاشت مو از مصرف داروهای نظیر آسپرین و هم چنین از مصرف بروفن پرهیز کرد، مصرف پلاویکس را باید ۵ روز قبلا از انجام جراحی کاشت مو قطع کرده و هم چنین داروهای نظیر وارفاین یا هپارین را باید به مدت ۲۴ ساعت قبل از عمل قطع کرد.
۲- مصرف یکسری داروهای گیاهی نظیر گارلیک و هم چنین ویتامین E و جنسینگ باید قطع گردد. مصرف این داروها به این دلیل باید قطع گردد چون این داروها احتمال خونریزی را در هنگام کاشت افزایش می دهد.
باید حتما یک روز قبل از عمل و یک روز پس از عمل کاشت مو سر را شامپوهای ملایم نظیر شامپو بچه شست.
موهای سر بهتر است تا حدی کوتاه گردند اما اگر کوتاه ننشدند به میزانی که نیاز به کوتاه شدن داشته باشد در کلینیک این کار صورت می گیرد.
در اشخاص اگر به میزان بیشتر از ۳۰ % موها سفید است بهتر است موها به رنگ مشکی رنگ شوند .
بهتر است در حین انجام جراحی و کاشت مو بیمار با خود شخص  را بیاورد و همراه داشته باشد .
قبل از رفتن به کلینک بهتر است صبحانه را شخص به طور کامل میل نماید .
لازم و ضروری است به دلیل زمانی که تخمین زده شده است برای کاشت مو شخص در راس ساعت در کلینیک باشد .

منبع: سایت دکتر قاسمی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle