دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

توسعه روابط گردشگری ایران با سویس

مدیرکل دفتر بازارهای در حال ظهور و پروژه‌های خاص سازمان گردشگری کشور سویس، علت علاقه سوییسی‌ها به ایران را تشریح کرد.

به گزارش ویرلن از حبرگزاری تسنیم، فدریکو سوماروگا رییس دفتر بازارهای در حال ظهور و پروژه های خاص سازمان گردشگری کشور سویس به دیدار و گفت‌وگو با مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور پرداخت.

در این دیدار رحمانی موحد – معاون گردشگری کشورمان نیز با اشاره به اینکه ایران خواستار همکاری در حوزه‌های آموزشی وابسته به صنعت گردشگری است، گفت: طرفین خواستار توسعه روابط گردشگری فی مابین هستند. لذا دستیابی به این هدف با برگزاری سمینارهای آموزشی ، نمایشگاه‌ها و توسعه روابط امکان پذیر است.

به گزارش میراث فرهنگی، همچنین سوماروگا با اشاره به سفر آینده رییس جمهور سوییس به ایران عنوان کرد: با توجه به اهمیت که بازار گردشگری ایران برای ما دارد رییس سازمان گردشگری کشورمان رییس جمهور را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: در این  مقطع نیاز داریم تا با برگزاری نمایشگاه های متفاوت مردم سویس با گردشگری ایران و ظرفیت های آن بیش از پیش آشنا شوند.

مدیرکل دفتر بازارهای در حال ظهور و پروژه‌های خاص سازمان گردشگری کشور سویس در پایان تاکید کرد: حوزه گردشگری ایران برای مردم سویس جذاب و دارای ظرفیت‌های قابل توجه است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle