دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

تعیین جنسیت نوزاد با مصرف این خوراکی جادویی

در جوامع امروزی، یکی از علائق زوج های جوان آن است که بتوانند خود جنسیت فرزند خود را مشخص نمایند و در این راستا دنبال ایمن ترین راه هستند.

نحوه مشخص شدن جنسیت فرزند از دیدگاه فیزیولوژیکی

به گزارش ویرلن ؛بطورکلی از دیدگاه فیزیولوژیکی، سلول های جنسی در بدن خانم ها حاوی کروموزوم های X و در بدن آقایان شامل کروموزوم های X و Y می باشد. برای تشکیل جنین پسر یا دختر در رحم مادر، در خانم ها در اواسط سیگل قاعدگی، یک یا چند تخمک با کروموزومهای جنسی X تولید می شود. در حالی که در اسپرم آقایان دو نوع کروموزوم Xو Y وجود دارد. بعد از رابطه جنسی و ورود اسپرم های مرد به داخل مهبل زن، اگر اسپرم دارای کروموزوم جنسی Y زودتر با تخمک با کروموزوم های X در محیط رحم لقاح یابد، جنین پسر می شود. در حالی که اسپرم دارای کروموزوم جنسی X با تخمک با کروموزوم هایX در محیط رحم لقاح یابد، جنین دختر می شود.

 
دیدگاه علم تغذیه در تعیین جنسیت

برخی متخصصین تغذیه بر اساس این قانون کلی فیزیولوژی، معتقدند که تغذیه هم تا حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد در تعیین جنسیت جنین موثر می باشد.مواد غذایی خاصی هم منجر به دختردار شدن می شود. اما چگونه؟

 
تئوری اثر مواد مغذی بر تعیین جنسیت

در واقع محققان فعال در تحقیقات باروری و ناباروری معتقدند که افزایش نسبت یون های سدیم و پتاسیم به کلسیم یا منیزیم در بدن خانم ها قبل از مقاربت (رابطه جنسی)، احتمال تولد نوازد پسر را افزایش می دهد. این به آن معنی است که فضایی در رحم ایجاد می شود که سلول های با کروموزوم Y سریع تر می توانند سلول  جنسی تخمک را بارور نمایند. اما در صورتی که میزان یون های کلسیم و منیزیم بیش از یون های سدیم و پتاسیم در بدن خانم ها باشد، این بار محیط رحم خانم به نحوی خواهد بود تا اسپرم های حاوی کروموزوم X بتوانند سریعا خود را به سلول تخمک برسانند و آن را بارور نمایند که این امر احتمال تشکیل جنین دختر در رحم خانم را بیشتر می کند.

 
ارتباط مصرف مواد غذایی با تعیین جنسیت

بر اساس تئوری ثابت شده فوق و بر اساس برخی تحقیقات علمی علمی می  محققان تغذیه، این ادعا از سوی منابع می شود که اگر خانم ها از حدود دو ماه قبل از مقاربت (رابطه جنسی) برای بارداری از یک رژیم غذایی حاوی برخی مواد غذایی غنی از پتاسیم و سدیم ( مانند موز و غذاهای نمکی) استفاده کنند، امکان تشکیل جنین پسر را در رحم خود  افزایش می دهند. در حالی که پیروی از یک رژیم غذایی حاوی مواد غذایی با یون های کلسیم و منیزیم ( مانند شیر و لبنیات و بادام زمینی و عدس)  توسط خانم ها در دوماه قبل از مقاربت (رابطه جنسی) محیط رحم را برای لقاح جنین دختر آماده می کند.

 
آیا با مصرف این مواد غذایی احتمال تعیین جنسیت قطعی وجود دارد؟

همانطور که گفته شد میزان نسبت یون های سدیم، پتاسیم، کلسیم و منیزیم در بدن خانم می توانند در ایجاد محیط لازم برای لقاح سلول تخم با جنسیت پسر یا دختر نقش داشته باشد. به همین منظور برخی رژیم های غذایی که غنی از مواد غذایی مرتبط با این مواد مغذی هستند می توانند در تعیین جنسیت موثر باشند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle