دسته‌ها
حوادث

تعرض معلم شیطان صفت به دانش آموزان در مدرسه

یک معلم اهل ” انگلستان ” به اتهام تعرض بازداشت شد .
آقای ” لوید دنیز ” ۳۳ ساله معلم ابتدایی  و مدرس کالج در ” باسینگ استوک ” به اتهام چندین مورد تعرض و سو استفاده از کودکان بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس این مرد بی شرم که به عنوان معلم در مدرسه ابتدایی در ” همیثر ” تدریس می کرد به دانش آموز خود در چندین سال تعرض کرده به طوری که ۱۰ مورد اتهام او را تهدید می کند .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد او از سپتامبر ۲۰۱۳ تاکنون به قربانی اخیر خود که ۷ ساله بود با فریب و نزدیک شدن به او قربانی را مورد تعرض قرار داد و به این رفتار بی شرمانه در این مدت ادامه داد .

پس از بیان ماجرا از زبان قربانی به والدین ، شکایتی از ” دنیز ” به دادگاه ارائه شد و در پیگیری آن ، پلیس او را هنگامی که در حال تدریس در کالج در رشته سلامت بود بازداشت کرد .

پس از بازداشت او تمام مدارسی  که در این مدت با او همکاری می کردند آگاه شدند و برای شناسایی دیگر قربانیان و کمک به پلیس اعلام آمادگی کردند .

” دنیز ” که در حال حاضر در حبس به سر می برد در ابتدا ادعا کرد که این اتهامات توهماتی بیش نیست ،اما امروز او به تعرض به قربانی اش اعتراف کرد و بزودی در دادگاهی که برگزار می شود به اتهام بیش از ۱۰ مورد تعرض – کودک آزاری – سو استفاده محاکمه خواهد شد .

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle