دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

تزریق مرگبار با سرنگ آلوده به ویروس ایدز در بیمارستان !

بیش از ۲۰۰ بیمار که در بازه زمانی ۱ ژوئن ۲۰۱۳ تا ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۴ در بیمارستان نیوجرسی بستری شده بودند در معرض خطر ابتلا به ایدز(HIV) و هپاتیت‌های B یا C قرار دارند.

به گزارش ویرلن از خبرگزاری تسنیم؛ بیش از ۲۰۰ بیمار در بیمارستان نیوجرسی آمریکا در هراس از ابتلا به بیماری ایدز، هپاتیت نوع Bو C به‌سر می‌برند.

بر اساس گزارش آرتی، بیش از ۲۰۰ بیمار که در بازه زمانی ۱ ژوئن ۲۰۱۳ تا ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۴ در بیمارستان نیوجرسی بستری شده بودند در معرض خطر ابتلا به ایدز(HIV) و  هپاتیت‌های B یا C قرار دارند.

مرکز پزشکی “سامرس پوینت”، ایالت نیوجرسی(Shore Medical Center) برای ۲۱۳ بیماری که در بازه زمانی مذکور در این بیمارستان بستری شده بودند نامه‌ای ارسال کرده و آنها را برای آزمایش خون فراخوانده است.

این افراد احتمالا توسط یکی از کارمندان این بیمارستان که بیمار بوده است و با سرنگ آلوده  برای این افراد تزریق وریدی انجام داده است آلوده شده‌اند.

این مرکز پزشکی در بیانیه‌ای اعلام کرد: “ما با همه بیمارانی که طی این مدت مشخص تزریق داخل ورید داشته‌اند  تماس گرفته‌ایم”.

طبق گزارش دفتر دادستانی این شهرستان، تمام این افراد نیاز به داروی مورفین و هیدرومورفین داشته‌اند که  “فردریک مک لیش”، ۵۳ ساله،داروساز سابق این بیمارستان، آمپول با محتوی محلول سالین را جایگزین آنها کرده و به بیماران تزریق کرده است.

بر اساس گزارش دادستانی  “مک‌لیش” مجوز تجویز، توزیع و تزریق دارو را داشته است.

در این راستا وزارت بهداشت گفته است که ” اگرچه خطر ابتلا به عفونت در این بیماران پایین است، اما باید با احتیاط فراوان با این مورد برخورد کرد و به این افراد توصیه کرد که حتماً در اولین فرصت با مراجعه به مراکز بهداشت آزمایش خون بدهند.

“مک ریش” در تاریخ ۲۱ ژانویه به اتهام دستکاری مواد مخدر، سرقت و استعمال مواد مخدر دستگیر شده بود، اما با قرار وثیقه آزاد شد.

در حال حاضر این داروساز در انتظار زمان رسیدگی به پرونده خود به سر می‌برد و به احتمال بسیار زیاد به بیش از ۱۰ سال حبس محکوم خواهد شد.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle