دسته‌ها
اخبار تکنولوژی برترینها دیجیتال علمی و فناوری موبایل و تبلت

بهترین تبلت اندرویدی ؛ گوگل پیکسل سی

جان مک کن در تک رادار ضمن بررسی جدیدترین تبلت با برند گوگل، پیکسل سی، آن را بهترین تبلت حال حاضر جهان در رده اندرویدی می‌داند.
با پرداخت ۴۹۹ دلار می‌توان یک اندرویدی خالص داشت که در یک نگاه می‌توان مزیت‌های آن را به شرح زیر عنوان کرد:

نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت / طراحی عالی / قدرت بسیار بالا و عمر باطری نسبتاً خوب در حالت عادی استفاده

اما در کنار آن می‌توان به معایب آن نیز اشاره کرد:

سنگین بودن تبلت / کیبورد گران / نداشتن میکرو اس دی و نداشتن مدل ۴G / افت باطری هنگام استفاده از وای فای و اجرای ویدئوی سنگین

پیکسل سی اولین تبلتی است که طراحی و ساخت آن توسط خود گوگل انجام می‌شود.

پیش‌ازاین ایسوس، اچ تی سی و حالا هوآوی تبلت و گوشی هوشمند برای گوگل ساخته‌اند اما ابن تبلت ۱۰٫۲ اینچی که بالاتر از نکسوس ۹ قرار می‌گیرد، کار خود غول موتورهای جستجو، گوگل، است.

پیکسل سی مرز میان سری نکسوس و لپ‌تاپ کروم بوک است که با کیبورد هوشمند تبدیل به سیستمی هیبریدی می‌شود.

در دو مدل ۳۲ گیگ و ۶۴ گیگ ساخته‌شده که به ترتیب ۴۹۹ دلار و ۴۷۹ دلار قیمت داشته و برای خرید کیبورد نیز باید ۱۴۹ دلار پرداخت کنید. ۵۱۷ گرم وزن دارد که در ابعاد ۲۴۲ در ۱۷۹ در ۷ میلی‌متر ساخته‌شده است. رزولوشن پیکسل سی معادل ۲۵۶۰ در ۱۸۰۰ پیکسل است که ۲۵ درصد نسبت به رقبای خود شفاف‌تر و باکیفیت‌تر تعریف‌شده  و به اندروید مارشمالو، نسخه ۶٫۰٫۱  مجهز شده است.

کاربر می‌تواند تا ۱۰ ساعت به‌طور مداوم از تبلت به‌صورت عادی استفاده کند، اما دو نکته اینکه با اجرای ویدئوی باکیفیت بالا و نیز استفاده وای فای مداوم ، افت باطری دیده می‌شود که کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد.(در مقایسه با رقبایی مانند گلکسی تب اس۲)

. دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی در کنار اتصالات بلوتوث و وای-فای مانند سایر تبلت‌های بازار است اما نکته ناامیدکننده نداشتن اتصالات ۴G است که نکته منفی محسوب می‌شود.

با پردازنده انویدیا تگرا X1 معماری ۶۴ بیتی و ۴ هسته‌ای را یدک می‌کشد که ۳ گیگ رم(حافظه موقت) از آن پشتیبانی می‌کند و قدرت آن با آی پد ایر ۲ برابری می‌کند. همچنین با گرافیک Maxwell نصب‌شده و ۳ گیگ رم روی آن می‌توان گیم های اندرویدی را بدون لگ استفاده کرد.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle