دسته‌ها
برترینها توریسم دیجیتال علمی و فناوری گردشگری گردشگری

بلواسمارت ؛ چمدان پیشرفته برای سفر

به گزارش ویرلن ؛ همانطور که می دانید چمدان ها طی دهه های گذشته شاهد نوآوری خاصی نبوده اند. شاید برای شما هم پیش آمده است که چمدانتان، در طول سفر به مسیر اشتباهی فرستاده شده و از فرودگاهی دیگر سر در آورده است،شاید هم اصلا پیدا نشود .در این مواقع همه یک آرزو بیشتر ندارند ،آن هم این است که ای کاش چمدان ها به حدی پیشرفته می شدند که درلحظه بتوانیم آنها را ردگیری کنیم.البته این داستان ،دور از انتظار نیست و تقریبا یک سال است که این محصول تولید شده ولی الان وقت آن رسیده تا این چمدان ها از چیزی که در ذهنمان هستند فراتر بروند و امکاناتی کامل در اختیار کسانی که این محصول را تهیه می کنند قرار دهد.

چمدان هوشمند

با معرفی محصولی جدید به نام “بلو اسمارت” این شرایط تغییر کرده است. بلو اسمارت نخستین چمدان هوشمند تولید شده در جهان است و جز کارآمدترین محصولات در سال ۲۰۱۵ معرفی شده است.این چمدان هوشمند برای مسافران امروزی که با فناوری عجین شده اند طراحی شده و به آنها اجازه می دهد اتصال یکپارچه ای بین موبایل هوشمند و چمدان ایجاد کنند.

چمدان هوشمند

چمدان هوشمند

با اتصال به بلو اسمارت در هر زمانی می توانید اقدام به قفل کردن چمدان خود کرده، از حسگرهای مجاورت برای ردیابی موقعیت مکانی سود برده و حتی از ترازوی دیجیتال داخلی آن برای تعیین وزن بار خود استفاده کنید. البته ویژگی های بلو اسمارت به همین جا ختم نمی شود؛ این چمدان دارای اطلاعات ردیابی سفر از میزان مسافت طی شده تا فرودگاه های بازدید شده است به همراه gps که نشان دقیقی از موقعیت خود می دهد و قابلیت تنظیم مواردی،که اگر از صاحب خود جدا شود به صورت خودکار قفل شود. بلو اسمارت به یک باتری داخلی مجهز شده که با استفاده از آن می توانید تلفن همراه یا دستگاه های قابل حمل دیگر را شارژ کنید.

چمدان هوشمند

در ادامه ی تولید چمدانهای هوشمند، شرکت سامسونگ و سامسونت با همکاری هم در تلاش برای تولید نسل بعدی این چمدانها هستند.بنابراین منتظر خبرهای بعدی از چمدانهای هوشمندتر باشید.

چمدان هوشمند

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle