دسته‌ها
برترینها هنر هنری

برندگان جوایز American Music Awards

مراسم امریکن موزیک اواردز ۲۰۱۵ در ۲۲ نوامبر امسال و در سالن مایکروسافت لس‌انجلس برگزار شد.

جنیفر لوپز مجری این مراسم بود و در ابتدای مراسم نیز ترانه ای را اجرا کرد. هنرمندانی همچون آلانیس موریست، دمی لواتو، جرد لتو، سلین دیون، پنتاتونیکس و … نیز بر روی صحنه به اجرای برنامه پرداختند. همان طور که می‌دانید، برنده‌های این مراسم برحسب میزان رای طرفداران مشخص می‌شوند.

 

 برترین خواننده رپ و هیپ هاپ؛ نیکی میناژ  نیکی میناژ هم وقتی به روی صحنه حاضر شد تا جایزه اش را دریافت کند، جملاتی را بیان کرد که در خور تامل هستند. "صدایتان را بیابید و هدفتان را قبل از آن که دیر شود مشخص کنید!"
برترین خواننده رپ و هیپ هاپ؛ نیکی میناژ  / نیکی میناژ هم وقتی به روی صحنه حاضر شد تا جایزه اش را دریافت کند، جملاتی را بیان کرد که در خور تامل هستند. “صدایتان را بیابید و هدفتان را قبل از آن که دیر شود مشخص کنید!”

 

هنرمند برتر سال؛ وان دیرکشن / گروه وان دیرکشن به عنوان هنرمندان مردمی امریکا انتخاب شدند. این مراسم برای وان دیرکشن بسیار منحصر به فرد بود. اعضای گروه، نیال هوران، لوییس تامبلیسون، لیام پین و هری استایلز از حمایت طرفدارانشان سپاسگذاری کردند و این پیروزی را «فوق العاده» خواندند.

 

برترین موزیک متن؛ آهنگ فیلم «Pitch Perfect ۲» / فیلم «Pitch perfect ۲» در ۱۴ ماه مه امسال روانه بازار شد. مارک مادرزبا سازنده موزیک متن های این فیلم است.

 

برترین خواننده راک آلترنتیو؛ فال اوت بوی / اعضای گروه فال اوت بوی برای اولین بار در مراسم جایزه موسیقی امریکا شرکت داشتند و دست خالی هم از این مراسم خارج نشدند.

 

خواننده محبوب زن سبک کانتری؛ کری اندروود / کری اندروود در ابتدای مراسم نیز اجرایی به روی صحنه داشت.

 

خواننده محبوب زن سبک پاپ/راک؛ آریانا گرانده / آریانا گراند برای دریافت جایزه اش به روی صحنه آمد و در حالی که اشک شوق می ریخت گفت: “واقعا نمی دانم چه بگویم!ا صلا فکری در این رابطه نکردم. واقعا دارم گریه می کنم.”

 

برترین همکاری سال؛ جک یو به همراه جاستین بیبر / اکریلکس و دیپلو برای همکاری در آهنگ «where are U now» برنده جایزه موزیک اواردز شدند.

 

برترین هنرمند تازه وارد؛ سم هانت / سم هانت که خواننده سبک کانتری است، بر روی صحنه حضور یافت و دو آهنگ «Fetty wap» و «walk the moon» را اجرا کرد و در انتها افزود: “افتخار می کنم که امشب اینجا موزیک کانتری را اجرا می کنم.”

 

آلبوم محبوب سال سبک رپ و هیپ هاپ؛ نیکی میناژ / با آلبوم «the Pinkprint» نیکی میناژ دومین جایزه اش را برای آلبوم که در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۴ روانه بازار شد، دریافت کرد.

 

برترین آلبوم سال سبک کانتری؛ گروه فلوریدا جورجیا لاین / گروه فلوریدا جورجیا لاین برای آلبوم «Anything Goes» موفق به دریافت جایزه این بخش شدند.

 

برترین موزیک متن؛ آهنگ فیلم «Pitch Perfect ۲» / فیلم «Pitch perfect ۲» در ۱۴ ماه مه امسال روانه بازار شد. مارک مادرزبا سازنده موزیک‌های متن این فیلم است.

 

خواننده محبوب مرد سبک کانتری؛ لوک برایان / لوک برایان توانست در این مراسم چهارمین جایزه خود را به عنوان خواننده مرد سبک کانتری به دست اورد. او پس از دریافت جایزه اش به روی صحنه گفت: “بسیار لذت بخش است که به روی این سن بیایم و همچنین در محیطی که این همه افراد فوق العاده در آن حاضر هستند.” او از همسرش نیز سپاسگزاری کرد که به او اجازه داده هر کاری را که بدان علاقه دارد، انجام دهد.

 

گروه محبوب سبک پاپ/راک؛ وان دیرکشن / وان دیرکشن دومین جایزه خود را در این شب دریافت کرد.

 

آلبوم برتر سبک سول و R&B؛ آلبوم «Beauty Behind the Madness» از ویکند / ویکند نیز با این جایزه دومین جایزه را در این شب بزرگ برای خود ثبت کرد.

 

خواننده محبوب مرد سبک پاپ/راک؛ اد شیرن / اد شیرن خواننده موفقی است که یکی از اهنگ هایش با نام «Sing» در چارت برترین آهنگ های چندین کشور دنیا جزو ده اهنگ اول قرار گرفته است. او دو آلبوم با اسم های جالب داشته است: «X» و «+».

 

برترین آلبوم سبک پاپ/ راک؛ آلبوم «۱۹۸۹» تیلور سوییفت / تیلور سوییفت با این جایزه تا به حال در این شب دو جایزه دریافت کرده است.

 

برترین گروه سبک کانتری؛ فلوریدا جورجیا لاین / اعضای این گروه موسیقی سبک کانتری، برایان کلی و تایلر هوبارد هستند. آن ها این گروه را در سال ۲۰۱۰ راه اندازی کردند.

 

خواننده محبوب زن سبک سول/ R&B؛ ریحانا / ریحانا در موزیک اوارد سال ۲۰۱۵ تنها یک جایزه دریافت کرد و شاید بتوان گفت باید کم کم نگران وضعیت ریحانا باشیم.

 

هنرمند برتر بزرگسال؛ تیلور سوییفت / سومین جایزه برای تیلور سوییفت در این شب فراموش نشدنی به ارمغان آمد.

 

هنرمند برتر لاتین؛ انریکه ایگلسیاس / از میان کاندیدهای این بخش، «انریکه ایگلسیاس»، «ریکی مارتین» و «رومئو سانتوس» افتخار دریافت جایزه به انریکه رسید.

 

 

 

هنرمند برتر موزیک الکترونیک دنس؛ کالوین هریس / کالوین هریس در رقابت با کاندید های این بخش، «دیوید گتا»، و «زد« مفتخر به دریافت این جایزه شد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle