دسته‌ها
ورزشی

برنامه پلی‌آف لیگ برتر والیبال

دور برگشت بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال مردان ایران از دوم دی‌ ماه آغاز می‌شود.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، روز یکشنبه ۲۲ آذر به پایان می‌رسد و دور برگشت این رقابت‌ها نیز از چهارشنبه دوم دی ماه آغاز می‌شود.

۱۲ تیم شرکت کننده  در این رقابت‌ها ۱۱ هفته در دور برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند تا چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه با برگزاری هفته پایانی دور مقدماتی، هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود کنند.

پلی‌آف لیگ برتر والیبال سال ۹۴ سه مرحله دارد که در مرحله نخست، ۸ تیم برتر دور مقدماتی به مصاف یکدیگر می‌روند. در این مرحله که به صورت سه از پنج برگزار می‌شود، تیم‌های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم جدول دور مقدماتی مسابقه خواهند داد.

تیم‌های پنجم تا هشتم دور مقدماتی در مسابقه نخست مرحله اول پلی‌آف میزبان هستند که روز یکشنبه ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد. دور برگشت این مرحله چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد  و اگر نیاز به مسابقه سوم برای تعیین برنده وجود داشته باشد، پنج شنبه ۲۹ بهمن ماه دیدارهای سوم انجام خواهد شد.

در پایان مرحله نخست پلی‌آف، چهار تیم به مرحله دوم پلی‌آف صعود می‌کنند. این مرحله به صورت سه از پنج برگزار می‌شود که تیم‌های صعود کننده پنجم تا هشتم دور مقدماتی میزبان دور رفت هستند. دور رفت روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۵ و ۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

دور برگشت مرحله دوم پلی‌آف روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۱ و ۱۲ اسفندماه پیگیری خواهد شد و اگر نیاز به مسابقه پنجم برای تعیین برنده باشد، جمعه ۱۴ اسفندماه این بازی‌ها برگزار می‌شود. در پایان مرحله دوم پلی‌آف تیم‌های صعود کننده به دیدار نهایی و رده بندی مشخص می‌شوند.

مرحله سوم پلی‌آف (رده بندی و فینال) نیز به صورت سه از پنج بازی برگزار می‌شود و دور رفت آن در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ اسفندماه برگزار خواهد شد. دور برگشت این مرحله نیز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۴ و ۲۵ اسفندماه برگزار می‌شود و اگر مسابقه پنجم برای تعیین برنده نیاز باشد، پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه آخرین دیدارها برگزار می‌شود تا در نهایت تیم‌های اول تا چهارم بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال مردان مشخص شوند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle