دسته‌ها
معماری

یک پروژه لوکس مسکونی در آنکارا

پروژه  ONS İNCEK، یک پروژه لوکس مسکونی می باشد  و شامل ۳ برج رنگی دارای ۹۹۲ واحد مسکونی می باشد . این مجموعه زیبا در فضای سبز و منظری آراسته در آنکارا ، ترکیه ، با مساحت ۴۵۰۰۰ مترمربع، به صورت هنرمندانه طراحی شده است.به جهت شاخص نمودن ورودی مجموعه مسکونی ، فضایی زیبا و هماهنگ با توپوگرافی سایت و المان ها و پنل های رنگی نما طراحی شد .

 

این فضا ،در واقع مدلی از واحد های مسکونی این پروژه عظیم برای روئیت مشتریان می باشد و در کنار آن فضاهای اداری و دفتر فروش نیز جانمایی شده است . طراحی این مجموعه زیبا توسط Yazgan Design Architecture  انجام شده است . به عنوان مثال در فضای زیرزمین ، سه نمونه فضای مبله شده آپارتمان ها نمایش داده شده است .

 

ساختار سازه ای بنا، از بتن و تبع آن به رنگ خاکستری بوده و پس زمینه ای یکدست برای پروژه بوجود آورده است . نمای مجموعه، متشکل از پنل های شیشه ای و رنگی بر روی زمینه ذکر شده ، می باشد ، هدف از چنین نمایی ، بیشتر برجسته نمودن و دیده شدن بیشتر از راه دور می باشد . رنگ نیز به جهت ماهیت پروژه اصلی ،به عنوان یک کل در طرح لحاظ شده است و همان رنگ های برنامه ریزی شده در طرح برج ها با تن های رنگی نارنجی ، سبز و آبی می باشد .

Architecture

معماری جدید

ساختمان معماری Architecture

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle