دسته‌ها
روانشناسی گردشگری گردشگری

برترین شهر بازی‌های آسیا + عکس

به گزارش ویرلن؛

۱. Universal Studios
این پارک تازه تأسیس بزرگ ترین پارک موضوعی سنگاپور می باشد. مالکین این پارک موضوعی به دنبال جذب ۶/۴ میلیون از ساکنین سنگاپور و ۷/۹ میلیون توریست سالانه این کشور می باشند. علاقه مندان از جنوب مالزی و اندونزی نیز برای تجربه منحصر به فرد این پارک، به سنگاپور سفر می کنند. این پارک از بسیاری از کارتون ها و سریال های معروف الهام گرفته و بخش ها و تم های مختلفی از جمله شرک، ماداگاسکار، پارک ژوراسیک و … دارد.

رزرو هتل  هتل های سنگاپور


 

۲. Everland۲
این مجموعه که در سئول کره جنوبی قرار دارد شامل باغ وحش و پارک آبی می شود و سرمایه گذار اصلی آن سامسونگ می باشد. در سال ۲۰۰۶ از هر ۶ کره ای، ۱ نفر از اورلند بازدید کرده بود که این رقم معادل ۲/۸ میلیون نفر می باشد. اورلند بزرگ ترین ترن هوایی کره جنوبی را دارد. در یک بخش از این پارک شخصیت های کارتونی لباس های سنتی پوشیده اند. رویدادهای فصلی نظیر سورتمه رانی در زمستان، فستیوال لاله و رز در تابستان در این پارک برگزار می شود.


۳. Ocean Park۳
این پارک که در هنگ کنگ قرار دارد، بازدید کننده های بیشتری نسبت به دیزنی لند این منطقه دارد و اخیراً ۷۵۰ دلار برای تجهیز و توسعه امکانات خود سرمایه گذاری کرده است. از مهمترین جاذبه های این پارک می توان به ۴ خرس پاندای بزرگ، یک آکواریوم، یک ترن هوایی با سرعت ۴۸ مایل در ساعت و دالان خانه های نفرین شده (در فصل هالووین) اشاره کرد. این پارک طرفداران زیادی از کشور چین و کودکان هنگ کنگ دارد، و به زودی دسترسی مترو از قسمت های مختلف شهر به این پارک ایجاد خواهد شد.


۴. Happy Valley۴
شهر بازی Happy Valley که در شنزن چین قرار دارد، پر طرفدار ترین پارک موضوعی در استان گوانگجو می باشد. این پارک در سال ۱۹۹۸ شروع به فعالیت کرد. در بخش های مختلف پارک شعبده بازی، حرکات آکروباتیک و ورزشی جالبی اجرا می شود. پارک آبی مایان، ضیافت اسپانیایی، معدن طلا و یک جنگل از دیگر بخش های این پارک می باشد. ۲۵ میلیون نفر در سال ۲۰۰۸ از پارک Happy Valley بازدید کردند. پارک Happy Valley برای شرکت OTC، مالک پارکهای چنگدو، شانگهای و بیجین می باشد.


۵. Sunway Lagoon۵
Sunway Lagoon واقع در پتالینگ جایا (هم جوار کوالالامپور)، بزرگ ترین پارک مالزی می باشد که از سال ۱۹۹۳ به بهره برداری رسیده است. اخیراً بخش ها و پیشنهادات جدیدی از جمله کلاس های آموزشی موج سواری، پیست کارتینگ و تونل وحشت به این پارک اضافه شده است. اخیراً بهترین گروه های موسیقی دنیا در این پارک کنسرت های بزرگی را برگزار کرده اند.


۶. Essel World۶
این پارک که در جزیره ۲۵ هکتاری در سواحل گورای بمبئی قرار دارد، پوشیده از جنگل ها، گیاهان و گل های زیبا و سرسبز و پرندگان عجیب است. بازدید کنندگان از طریق قایق به قسمت های مختلف جزیره برده می شوند. ترن هوایی، جاذبه های خانوادگی، مسیر های آبی هیجان انگیز، اسکیت روی آب، سالن بولینگ و سالن نمایش از مهترین جاذبه های این پارک می باشند.


۷. Disneyland۷
دیزنی لند توکیو مجموعه عظیمی است که به سلطان پارک های موضوعی آسیا معروف است. این پارک سالانه ۲۶ میلیون بازدید کننده دارد. شما از مرکز شهر می توانید به راحتی سوار مترو و در ایستگاه دیسنی لند پیاده شوید. از مهمترین جاذبه های دیزنی لند قلعه سیندرلا، سرزمین فردا، ترن هوایی و عروسک های بزرگ میکی ماوس می باشند. اولین دیسنی لندی که خارج از خاک امریکا ساخته شده، دیسنی لند توکیو می باشد که در سال ۱۹۸۳ به بهره برداری رسید. شخصیت های جدید کارتنی که در صنعت سینما معرفی می شوند هر ساله به این پارک اضافه می شوند.


۸. Dunai Fantasi۸
این پارک که در جاکارتای اندونزی و در مجاورت دریاچه ای در پر رفت و آمد ترین منطقه این شهر قرار دارد، به دو قسمت با موضوعات جغرافیایی مختلف تقسیم شده است. اخیراً برنامه های جدیدی نظیر رژه فیل ها، سقوط آزاد و جاذبه هایی با موضوع کتاب و فیلم سفر به مرکز زمین به پارک اضافه شده است. اسم پارک به معنی سرزمین خیال در باهاسا می باشد.


۹. Lac Canh Dai Nam Hien۹
این پارک در شهر هوچیمین ویتنام واقع است که پس از ۹ سال با هزینه ۲۱۹ میلیون دلار در سال ۲۰۰۸ ساخته شد. از مهمترین جاذبه های این پارک معبد طلایی، پارک آبی، باغ وحش و بزرگ ترین کوهستان انسان ساخت در ویتنام می باشد. ورودیه این پارک بسیار ارزان (۲ دلار) می باشد. اما بعضی از جاذبه ها هزینه اضافی دارند.


۱۰. Siam Park City۱۰
این پارک که در نزدیکی فرودگاه بانکوک قرار دارد، در سال ۱۹۸۰ به بهره برداری رسید. زمین این پارک قبلاً به عنوان زمین کاشت برنج مورد استفاده قرار می گرفته است. علاوه بر ترن هوایی های بزرگ، یک مرکز آب درمانی به همراه ماساژور های تایلندی حرفه ای و همچنین سافاری در جنگل با استفاده از قایق برای بازدید کنندگان طراحی شده است. در این پارک برجی ساخته شده است که چشم انداز پانورامیک به کل بانکوک دارد. در سال ۲۰۰۹ اسم این پارک به عنوان بزرگ ترین استخر مواج دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.
بلیط هواپیمابلیط تایلند

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle