دسته‌ها
پزشکی و سلامت پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

این باکتری سه میلیون ساله می‌تواند عمر انسان را افزایش دهد

دانشمند روسی باکتری ۳.۵ میلیون ساله ای که در لایه های منجمد سیبری کشف شده بود را به خود تزریق کرد تا از عمری جادوانه برخوردار شده و هرگز مریض نشود.

به گزارش ویرلن ؛دانشمند روسی با نام Anatoli Brouchkov، استاد دانشگاه مسکو در خبری اعلام کرد، باکتری ۳.۵ میلیون ساله ای که در لایه های منجمد سیبری کشف شده بود را دو سال پیش به خود تزریق کرده و از آن زمان به بعد نه تنها بیمار نشده بلکه بدنش نسبت به بیماری ها نیز مقاوم تر شده است.

این باکتری Bacillus F نام داشته و چند میلیون سال در لایه های منجمد سیبری زنده مانده بود. دانشمندان در زمان کشف این باکتری در ابتدا آن را روی موش ها و همینطور سلول های خونی انسانی آزمایش کردند اما این دانشمند روسی تصمیم می گیرد تا نمونه آزمایشی انسانی برای این باکتری باشد.

وی در این رابطه می گوید:« من در این دو سال به مدت طولانی فعالیت داشتم اما هیچ وقت احساس خستگی یا رنجور بودن نداشتم.»

این دانشمند روسی در ادامه افزود: « بعد از آزمایشات موفقیت آمیزی که روی موش ها و میوه ها انجام شد، فکر کردم که می توانیم باکتری غیرفعال را نیز کشت کنیم زیرا این باکتری در یخ های منطقه ای که مردم زندگی می کردند نیز وجود داشت و با ذوب شدن یخ ها احتمال پخش این باکتری در آب ها وجود داشت. در نتیجه، این باکتری مدت ها بود که از طریق آب وارد بدن انسان های آن منطقه شده بود و حتی تصور می کردم که مردم این منطقه از عمر طولانی تری نیز نسبت به بقیه برخوردارند. »

سپس تصمیم گرفتم تا این باکتری را به بدنم تزریق کنم زیرا هیچ خطر یا تهدیدی برای سلامتیم وجود نداشت. اما در حال حاضر به خوبی نمی دانم که این باکتری چه عملکردی بر بدنم داشته است. 

عملکرد این باکتری را می توان به عملکرد داروهایی مانند آسپیرین تشبیه کرد. ما به درستی از عملکرد آسپیرین در بدن مان آگاهی نداریم اما مطمئن هستیم که آسپیرین بر بدنمان تاثیر دارد. در رابطه با تزریق این باکتری نیز باید بگویم که از مکانیسم و واکنش این باکتری بر بدنم اطلاعاتی ندارم اما تاثیر آن را به وضوح مشاهده می کنم.

Anatoli Brouchkov دانشمند روسی می گوید: « اگر متوجه شویم که این باکتری چطور این بازه زمانی را زنده مانده شاید بتوانیم در آینده ای نه چندان دور به عمری جاودانه و ابدی دست پیدا کنیم.»

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle