دسته‌ها
برترینها توریسم گردشگری گردشگری

اپرا بر روی صحنه شناور بر روی آب

جشنواره برگنتس بزرگترین جشنواره ی موسیقی است که در شهر برگنتس اتریش برگزار می شود. در این جشنواره هنرمندان و اپراهای گوناگون بر روی صحنه نمایشی شناور بر روی آب اجرا دارند!

به گزارش ویرلن ؛ جشنواره برگنتس در منطقه فورآلبرگ بر روی دریاچه کنستانتین از تاریخ ۲۲ ژولیه تا ۲۲ آگوست برگزار می شود. در سال ۲۰۱۰، جمعیت بازدیدکنندگان این جشنواره که برای تماشای تلفیقی از تئاتر و  مناظر طبیعی به آنجا آمده بودند، حدود دویست هزار نفر بود. در سال گذشته نمایش آیدا در اجراهای این جشنواره قرار داشت که یکی از پراجراترین آثار ادبی اپرا است. موضوع اپرای آیدا از روی داستانی از مصرشناس فرانسوی به نام آگوست ماریت اقتباس شده است. آیدا داستان پرنسس سیاه پوست حبشه ای است، که توسط مصریان دستگیر می‌شود و به مصر می‌رود. رادامس، فرمانده لشکر مصر در تلاش برای ثابت کردن عشقش به آیدا و همچنین وفاداری خود به فرعون است. در این بین عشق یک طرفه دختر فرعون به رادمس آشکار می‌شود.

pb-110418-floating-stage-eg-asrgardesh-com-14535457

اجرایی اپرا بر روی این صحنه ی شناور در دریاچه، فرصت عالی برای آهنگ سازان است که بهترین اجرای خود را در میان این مناظر زیبا به نمایش بگذارند.

برگنتس در غربی ترین نقطه اتریش قرار دارد و شهرتش بیشتر بخاطر پیست های اسکی لچ و زورس ام آرلبرگ در فصل زمستان می باشد. از سوی دیگر جشنواره برگنتس بر روی دریاچه ی کنستانتین مهمترین جاذبه گردشگری این منطقه در فصل تابستان است. این جشنواره برای اولین بار در سال ۱۹۴۶ پس از جنگ جهانی دوم برگزار شد و پس از آن، این سنت دیرینه تا به امروز ادامه یافت.

 

karl-forster-asrgardesh-com-13565533

festspiele-asrgardesh-com-11344956

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle