دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

اقدامات قبل از جراحی بینی

نکات مهم قبل از عمل بینی

به گزارش ویرلن، عمل جراحی بینی یکی از رایج ترین جراحی های امروزه است که در ادامه نکات قبل از عمل بینی را خواهیم گفت. در واقع روزانه تعداد زیادی از مردم تمایل به انجام این عمل جراحی دارند . ممکن است خود شما هم تصمیم به انجام عمل زیبایی بینی داشته باشید. بعد از مشاوره با جراح بینی و مراجعه برای تعیین وقت عمل باید نکاتی را قبل از اینکه به اتاق عمل وارد شوید در نظر بگیرید .
انجام تمامی مواردی که نام برده می شوند ضروری است و برای تضمین سلامت فرد در نظر گرفته می شود. چنانچه شما موارد قبل و بعد از عمل را به خوبی رعایت نکنید ممکن است بدن شما دچار اختلالاتی شوند که منجر به ناراحتی تان گردد.

اقدامات قبل از جراحی بینی

نکات مهم قبل از عمل بینی

حدود یک هفته قبل از عمل جراحی بینی از استعمال دخانیات خودداری کنید . مصرف سیگار یا قلیان مشکلاتی برای انعقاد خون شما در زمان بیهوشی ایجاد می کند.اگر مصرف دخانیات را ادامه دهید ممکن است هنگام جراحی بینی دچار اختلالات تنفسی گردید.
از مصرف سیگار خودداری کنید زیرا نیکوتین موجود در سیگار موجب تنگ شدن عروق و اختلال در خون‌رسانی بافت‌ها بعد از جراحی می‌شود،بنابراین دو هفته قبل و دو هفته بعد از عمل مصرف آن را ادامه ندهید .
مصرف برخی داروها ممکن است باعث اختلالاتی در زمان عمل شود ، در صورت مصرف هرگونه دارو، ویتامین، مکمل‌های گیاهی و ورزشی، به پزشک خود اطلاع دهید.
قبل از عمل یک شام سبک بخورید و صبح روز بعد با معده ی خالی و ناشتا به اتاق عمل بروید .
هماهنگی لازم را با یکی از بستگان، جهت همراهی شما بعد از عمل جراحی انجام دهید.
از مصرف قرص بروفن و آسپرین حدود یک هفته قبل از عمل پرهیز کنید . این داروها در زمان عمل ایجاد خونریزی می کنند.

منبع: سایت دکتر راجی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle