دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

افتادگی بینی بعد از جراحی بینی

افتادگی بینی بعد از جراحی

برای داشتن یک بینی استاندارد و زیبا باید به جراحی مراجعه کنید که طبق استانداردهای لازم برای عمل بینی یک بینی زیبا و متناسب با چهره ی شما جراحی های لازم و تغییرات مناسب را انجام دهد.

جراحی بینی گوشتی یکی از مهمترین جراحی های بینی محسوب می شود که معمولا باید توسط یک جراح بینی گوشتی که تبحر و تجربه کافی در این زمینه را دارد انجام شود. داشتن یک بینی زیبا در گرو یک انتخاب دقیق است . انتخاب جراح بینی یکی از مهمترین مسائل برای گرفتن یک نتیجه ی موفق از جراحی بینی است.

بینی گوشتی بافت نرمی دارد و مقدار چربی اطراف غضروف های آن بسیار زیاد است. اگر این نوع بینی به صورت اصولی و استاندارد جراحی نشود ممکن است فرد دچار افتادگی در بینی و یا بازگشت بینی شود.

جراحی بینی گوشتی یک عمل زیبایی بینی است که می تواند بافت چربی بینی را از بین ببرد و تیغه ها را نازک و زیبا جلوه دهد، برای این کار پزشک در یک مشاوره ی صادقانه به شما اعلام می دارد که تا چه میزان بینی شما دستخوش تغییرات خواهد شد.

جراحی بینی گوشتی باید طبق استاندارد های جراحی انجام شود تا بیمار دچار مشکلات تنفسی نشود، زیرا بینی های گوشتی غضروف های ضعیفی دارند و در مقابل دارای پوست ضخیمی هستند که نیاز به ظرافت و تجربه ی کافی در امر جراحی بینی دارد .
جراحی بینی

افتادگی بینی یکی از نگرانی های بیماران است ، افتادگی بینی بعد از عمل ممکن است بر اثر عدم تقویت غضروف ها صورت بگیرد ، همانطور که بیان شد بینی های گوشتی غضروف های ضعیفی دارند و این ضعف باعث می شود که به خوبی نتواند پوست بینی را نگه دارد ، از این جهت لازم است تا جراح با دوختن صحیح غضروف ها و پیوند گرافت غضروفی به تیغه ی بینی و ستون بینی ، غضروف های ضعیف را تقویت نماید تا بینی بتواند به راحتی نتایج جراحی را نشان دهد و تغییرات انجام شده به صورت ماندگار باقی بمانند ،تقویت صحیح غضروف ها در عمل جراحی بینی گوشتی باعث می شود تا از افتادگی بینی جلوگیری شود.

منبع: سایت دکتر شهسواری

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle