دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

از بین بردن چربی پهلو

از بین بردن چربی پهلو ها و پشت کمر

به گزارش ویرلن، لیپوماتیک می تواند در طول یک جلسه چربی های انباشته شده در بدن را بیرون بکشد . لاغری ۸ کیلو گرمی در یک جلسه باور نکردنی است اما با لیپوماتیک این امکان وجود خواهد داشت ، دقت داشته باشید که لیپوماتیک می تواند تاثیرات بسیار به سزایی بر روی افرادی داشته باشد که دارای چاقی های موضعی هستند.
روش لاغری با لیپوماتیک

لیپوماتیک جدید ترین روش است که می تواند تاثیراتی مستقیم بر روی چربی ها داشته باشد و باعث از بین بردن آنها و تخلیه آنها از بدن شود، روش لاغری با لیپوماتیک یک روش فراصوت است که با وارد کردن ارتعاشات بسیار سریع باعث تخریب سلول های چربی شده و چربی ها ی انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو را خورد می کند که در نهایت نیز باعث لاغری موضعی می شود .

زمان لازم برای این جراحی بسیار کوتاه است و بعد از جراحی نیز فرد مدت زمان بسیار کمی برای بهبودی نیاز دارد ، این روش بدون بی هوشی بوده و با بی حسی موضعی می توان بهترین نتیجه را از آن دریافت کرد.

چاقی های موضعی عموما در قسمت هایی مانند پهلو ها و شکم ، ران ها و یا بازوها جمع می شوند. یکی از اعضایی که مقدار زیادی چربی در آنها انباشته می شود کمر و پشت کمر است .

چربی های این ناحیه بسیار سخت آب می شوند و ظاهر اندام را بسیار زیاد تحت تاثیر قرار میدهد .

چاقی در ناحیه کمر قد را کوتاه و اندام را بهم ریخته نشان می دهد و به علاوه به این مشکل ختم می شود که پوشیدن لباسهای مورد علاقه را از فرد سلب می نماید . لاغری با لیپوماتیک به فرد کمک می کند تا چربی های این ناحیه را بدون هیچ گونه عارضه احتمالی از بین ببرد . خطر آمبولی یا وارد شدن چربی در خون در این عمل وجود ندارد و بیماران در همان جلسه می توانند به منزل بازگردند ، زیرا این جراحی نیازی به بستری نداشته و دوره ی نقاهت آن بسیار کوتاه است .

از-بین-بردن-چربی-پهلو-ها
از بین بردن چربی پهلو ها

مهم ترین موارد لازم که باید قبل از جراحی لیپوماتیک انجام دهید عبارتند از:

– آزمایش خون برای تشخیص کم خونی
– مشخص کردن روند کار کبد و کلیه ها
–  انجام تست بارداری در زنان
–  انجام تستهای انعقادی برای جلوگیری از مشکلات خونریزی حین عمل
–  گرفتن تست تشخیص بیماریهایی مانند هپاتیت برای رعایت موارد ویژه حین عمل
–  پر کردن فرم رضایت نامه

منبع: سایت دکتر زرگری

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle