دسته‌ها
سیاسی

احتمال زنده بودن رکن‌آبادی قوت گرفت

مرتضی رکن‌آبادی برادر غضنفر رکن‌آبادی از احتمال زنده بودن برادرش خبر داد و گفت: هیچ کس جنازه و اسناد فوت برادرم را ندیده و کسی که او را در آمبولانس گذاشته بود از زنده بودن برادرم خبر داد.
مرتضی رکن‌آبادی برادر غضنفر رکن‌آبادی، با بیان اینکه در زمان حال هیچ‌کس نمی‌تواند به قطع یقین درباره وضعیت دیپلمات انقلابی کشورمان اظهار نظر کند، گفت: در همان روز فاجعه شخصی که برادر بنده را در آمبولانس قرار داد می‌گفت که وی نفس می‌کشید و حتی کبودی هم روی بدن وی نبود.

وی ادامه داد: حتی آمبولانسی که ۲ نفر ظرفیت داشت فقط برادر من را به تنهایی حمل کرد و به سوی بیمارستان سعودی رفت و هیچ کس خبر ندارد که در مسیر از دنیا رفته باشد یا خیر.

رکن‌آبادی افزود: برخی می‌گویند که برادر من از دنیا رفته‌ است اگر مستنداتی دارند یا جنازه وی را دیده‌اند بیایند و به ما بگویند. اما تاکنون هیچ خبری در دست نیست و احتمال زنده بودن وی بسیار قوی است.

وی درباره نحوه ایجاد همبستگی میان خانواده‌های جانباختگان منا توسط انجمن خانواده مهاجران گفت: قطعا انجمن‌های دیگری هم تشکیل می‌شود که ما با آنها در ارتباط خواهیم بود و همچنین دفتر و سایتی هم تشکیل شده و شماره تلفنی هم اعلام می‌شود تا خانواده جانباختگان به آنها مراجعه کنند.

رکن‌آبادی گفت: هم‌اکنون چند واحد حقوقی، فرهنگی، اسناد و روابط عمومی و حمایت‌های مردمی در انجمن تشکیل شده است.

مرجع : خبرگزاری فارس

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle