دسته‌ها
رپورتاژ آگهی

اتفاق خوب در روزهای بی رونق کنسرت

پیوند روش‌های تبلیغاتی جدید و اسپانسرینگ با برگزاری کنسرت های بزرگ و متعدد چگونه میتواند تاثیر بسیار مثبتی برای متولیان این صنایع داشته باشد ؟

این روزها تعداد محدودی از خواننده‌ها میتوانند کنسرت‌های قابل قبول برگزار کنند که بیشتر بدلیل هزینه‌های بالا و درآمد پایین آن است . اما چگونه میتوان با روش‌های متفوات شرایط را بهبود بخشید و از طرف دیگر یک روش تبلیغاتی بسیار سودمند را برای برندهای بزرگ ارائه داد ؟

تبلیغی از یک کنسرت دیدم که اسپانسر هم داشت ! برند TSCO در این تبلیغ اسپانسر کنسرت امید جهان بود. خیلی وقت بودم ندیده بودم برندی اسپانسر تبلیغات یک خواننده باشد . برام جالب شد و تصمیم گرفتم خبری از این رویداد تهیه کنم.

با جستجو موفق شدم تماسی با فرزاد نجفی مشاور تبلیغات و مارکتینگ مجموعه سلفا بگیرم و از شرایط مارکتینگ در صنعت کنسرت سوالاتی بپرسم.

چرا روش‌های جدید مارکتینگ و تبلیغات برای کنسرت ها کمتر به کارگرفته میشود ؟

چرا ما کمتر شاهد اسپانسرینگ حرفه ای برای خواننده ها ، هنرمندان و ورزشکاران هستیم؟

 

فرزاد نجفی ؛ در ابتدا باید عرض کنم ما در زمینه مارکتینگ از علم روز دنیا خیلی عقب نیستیم ولی در اجرا و حتی ایجاد نیاز برای برندهامون چرا…

اسپانسرینگ کنسرت روش بسیار جذابی برای تبلیغات برندها است، همونطور که در تمام دنیا داره همین اتفاق میفته. ما از سال ۹۵ برنامه ای برای شرکت سلفا داریم که بتونیم با جلوگیری از ارسال اسپم که کار بسیار متداولیه در تبلیغات کنسرت هست، مارکتینگ پیشرفته رو وارد این صنعت کنیم و با استفاده از ابعاد مختلف مارکتینگ روز دنیا کمپین هایی رو طراحی کنیم .

همچنین فعالیت هایی از قبیل Personal Branding خواننده ها ، برندینگ نام تجاری شرکت و اسپانسرینگ در حجم وسیع تر رو در دستور کارمون داریم. یکی از آفت های مهم دیگه کنسرت، نگاه فصلی به این صنعت هست. که فقط زمان هایی که کنسرت هست مارکتینگ انجام میشه و به دلیل زمان کوتاه تهیه کننده رو ناچار به تبلیغات مستقیم به بازار هدف عمومی و فیلتر نشده میکنه که هم هزینه رو بالا میبره و هم فیدبک رو ضعیف میکنه.

از سال ۹۵ برنامه ما رشد مارکتینگ و ایجاد تغییر در فضای تبلیغات کنسرت هاست .شرکت سلفا از حدود ۱۵ سال پیش توی این صنعت فعالیت داره و از قدیمی ترین هاست و ما تلاشمون اینه که جایگاه واقعیش تو صنعت کنسرت رو پیدا کنه…

اگه همکاری های لازم انجام بشه تا شهریور کنسرت هایی با سطوح بالاتر برگزار خواهیم کرد.

در آخرم از دوستانم در مجموعه تسکو کمال تشکر رو دارم .

 

 

منبع : رپورتاژ

 

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle