دسته‌ها
اخبار تکنولوژی اخبار خودرو برترینها حمل و نقل علمی و فناوری

گوگل مخترع سیستم خودران اتومبیل‌های تسلا را استخدام کرد

شرکت گوگل به‌تازگی رابرت رز (Robert Rose) که سیستم خودران اتومبیل‌های تسلا را به وجود آورده بود، به استخدام خودش درآورد.

 

 رابرت رز که قبلا در پروژه‌ی Space X و سیستم خودران اتومبیل‌های تسلا فعالیت می‌کرده به گوگل ملحق شد.

رز، شش ماه با شرکت تسلا همکاری کرد تا سیستم خودران را روی اتومبیل‌های این شرکت قرار دهد. البته او به مدت ۵ سال هم روی پروژه‌ی Space X کار کرده است. رابرت رز به عنوان مهندس نرم‌افزار روی برخی از مدل‌های اولیه‌ی موشک‌های Falcon 9 کار کرده بود.
هنوز مشخص نیست که او در شرکت گوگل قرار است چه کاری انجام دهد اما به نظر می‌رسد که به عنوان مهندس نرم‌افزار در قسمت Google Robotics مشغول به فعالیت خواهد شد. همچنین سایت ۹to5mac هم اعلام کرد که رز در بخش خودروی بدون راننده‌ی گوگل کار می‌کند.
به استخدام درآوردن افراد با استعداد شرکت‌های مختلف به امر طبیعی تبدیل شده است. شرکت اپل تا این لحظه بسیاری از مهندسانی که در شرکت تسلا کار می‌کردند را به استخدام خودش درآورده و این موضوع باعث اعتراض ایلان ماسک رییس تسلا شد.
به نظر می‌رسد که گوگل هم برای اینکه بتواند قابلیت‌های جدیدی را به خودروی بدون راننده‌ی خودش اضافه کند، سعی دارد افراد با استعداد این حوزه را به خدمت بگیرد. این شرکت مدتی پیش جان کرافکیک (John Krafcik) که در شرکت‌های فورد و هیوندای کار کرده بود را به استخدام خودش درآورد.
اضافه شدن رابرت رز به تیم گوگل باعث بزرگ‌تر شدن تیم ساخت خودروی بدون راننده‌‌ی این شرکت می‌شود. باید ببینیم در آینده چه خبرهایی درباره‌ی خودروی گوگل به‌بیرون درز می‌کند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle