دسته‌ها
اخبار تکنولوژی موبایل و تبلت

نظر بزرگان فناوری در مورد گوشی‌ گلکسی S7

بزرگان فناوری درباره‌ی پرچم‌داران سامسونگ چه می‌گویند
به گزارش ویرلن ؛ کمتر از یک ماه پیش و در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶، سامسونگ طبق سنت هر سال، مدل‌های جدید سری گوشی‌های گلکسی S را معرفی کرد. این دو گوشی، گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge نام دارند. پیش از آغاز فروش جهانی، سامسونگ نمونه‌هایی از این دو گوشی را برای سایت‌های مرجع و معتبر ارسال می‌کند تا به نقد و بررسی‌شان بپردازند.

نگاهی به نظر سایت‌های مرجع خارجی در مورد دو پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ می‌اندازیم.


Android Authority

در عصر microUSB، سامسونگ نشان داد که چگونه یک گوشی بی‌نقص ساخته می‌شود و در همین پروسه، تصویری از تکامل نهایی این نسل از گوشی‌های هوشمند را ترسیم کرد. با خرید گلکسی S7 می‌توانید یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر را داشته باشید.

Cnet

گلکسی S7 یک گوشی سریع، قدرتمند و زیبا است و استانداردی برای گوشی‌های رده‌بالای ۲۰۱۶ به‌حساب می‌آید. به‌علاوه، سامسونگ در گلکسی S7 Edge، بهترین گوشی اندرویدی (گلکسی S7) را باز هم جذاب‌تر کرد.

Galaxy_S7_Quotes_03

درست است که سامسونگ با تولید گلکسی S7 هنوز به کمال نرسیده ولی خیلی به این هدف نزدیک شده است.

GSMArena

اگر فقط یک‌بار این گوشی (گلکسی S7 Edge) را در دست بگیرید، حسرت می‌خورید که ای‌کاش همه‌ی گوشی‌ها به این خوبی بودند.

PCWorld

پرچم‌داران جدید سامسونگ بسیار جذاب‌اند ولی اگر مدل‌های سال گذشته را دارید، نیازی به ارتقا احساس نخواهید کرد.

Galaxy_S7_Quotes_06

نوآوری خاصی در گلکسی S7 وجود ندارد ولی درمجموع، بهترین گوشی هوشمند اندرویدی تا به امروز به‌حساب می‌آید. اما سامسونگ در گلکسی S7 Edge، طراحی زیبا را با یک باتری قدرتمند و سخت‌افزار عالی ترکیب کرده تا قاتل دیگر پرچم‌داران را ارائه کند.

PhoneArena

سامسونگ مجددا یک محصول قدرتمند معرفی کرد که سطح استاندارد گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۶ را بالا برد. وقتی به یک پرچم‌دار می‌اندیشیم، گوشی‌ای می‌خواهیم که بدون نقص کار کند و هیچ دردسری نداشته باشد؛ گلکسی S7 دقیقا همین است!

Stuff

سامسونگ این‌بار روی قسمت‌هایی که برای کاربران مهم است تمرکز کرده. قسمت‌هایی که حتی یک تغییر کوچک‌شان هم حسابی به چشم می‌آید. مثل دوربینی که می‌تواند در تاریکی شب به‌خوبی عکاسی کند یا بدنه‌ی ضدآبی که شما را از مراجعه به گارانتی بی‌نیاز خواهد کرد. سامسونگ دیوانه و ریسک‌پذیر دیگر مرده است. زنده‌باد سامسونگ باهوش!

Galaxy_S7_Quotes_09

سامسونگ به خواسته‌های کاربران‌اش توجه کرد و گوشی‌هایی (تقریبا) بی‌نقص را هدیه داد.

TechRadar

پنج ستاره برای سامسونگ که توانست گوشی‌های عالی سال گذشته‌اش را با طراحی زیباتر و دوربین بهتر، بهبود بخشد.

Tom’s Guide

از بدنه‌ی ضدآبی که آب از دهان‌تان راه می‌اندازد تا سخت‌افزار قدرتمند و دوربین عالی، گلکسی S7 و S7 Edge، تمامی پیش‌نیازهای گوشی‌های بی‌نقص را دارند. به‌علاوه باتری این مدل‌ها، یک روز شارژ کامل از صبح تا شب را تضمین می‌کند.

The Verge

گلکسی S7 یکی از بهترین گوشی‌هایی است که تا به امروز استفاده کرده‌ام و بدون شک یکی از بهترین گوشی‌هایی اندرویدی است که می‌توانید خریداری کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle