دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

کدام کشورها برای خرید مناسب هستند؟ (سری سوم)

به گزارش ویرلن:

اغلب، تعداد مکان‌هایی که بانوان می‌توانند در آنجا خرید خود را انجام دهند کم نیست، اما اگر می‌خواهید اطراف دنیا سفر کنید و خرید بخش مهمی از برنامه‌ی شما را تشکیل می‌دهد، در اینجا مکان هایی که حتماً باید برای قرار دادن در لیست خود مدنظر داشته باشید، زیرا تجربه‌ی خریدی متفاوت را برای شما فراهم خواهند کرد.

سان فرانسیسکو
سان فرانسیسکو به عنوان یک شهر بادخیز شناخته می‌شود. درحالی‌که در خیابان‌های شهر باد شدیدی می‌وزد و شما مجبورید تا شیک‌ترین روسری‌های خود را سر کنید، خرید کردن به سادگی فکر این باد را از سر شما خارج می‌کند . در جنوب شهر سان‌فرانسیسکو بزرگ‌ترین مجموعه فروشگاهی قرار دارد که ممکن است شما بتوانید به چشم ببینید . همه چیز از اچ اند ام (H&M ) گرفته تا ورساچه در اینجا وجود دارد. اگر به دنبال زیورآلات هستید، به چند خیابان بالاتر پیاده‌روی کنید تا به محله‌ی چینی‌ها برسید و در فرهنگ و خرید چینی غوطه ور شوید. اگر به دریا علاقه دارید، به بارانداز ماهیگیران (Fisherman’s Wharf) بروید که بهترین مکان برای استراحت، غذا خوردن و خرید است. شما می‌توانید بهترین بستنی را در آنجا پیدا کنید تا خرید اغراقی شما کامل شود. اگر شما چپ دست هستید، مغازه‌ای به نام ” چپ‌ها ” بهترین درمان برای شما است. این مغازه تمامی نیازهای افراد چپ دست را برآورده می‌کند و در بارانداز قرار دارد. و این یکی از چندین تجربه‌ی خرید منحصربه‌فرد است که در آنجا خواهید داشت.

دبی
دبی برای خود دنیایی است. دنیایی بسیار شیک برای افراد ثروتمند و قدرتمند. و البته به دلیل وجود تعداد زیادی از شیخ‌ها بسیار ثروتمند، وجود همچین مکانی ضروری به نظر می‌رسد. ثروتمندی در این مکان چیزی عادی است و این چیزی است که همه‌ی مغازه‌های دبی با آن پر شده‌اند. شما تقریباً می‌توانید هر چیزی که بخواهید را در میان این ریگ‌ها خریداری کنید . طلا در دبی فراوان است و به صورت انبوه به فروش می‌رسد. اجناس بسیار گران‌قیمت پرادا نیز در دبی به فروش می‌رسند. تعداد مراکز خرید در دبی بسیار زیاد است. همچنین بازارهای کوچک زیادی وجود دارند که کیف و کفش‌های زیبای محلی را به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید برای دیدن مغازه‌های چشمگیری که کالاهایی برای هر جنسیت دارند، به ابوظبی سفر کنید.

برای مشاهده اطلاعات هتل های خارجی ، راهنمای جاذبه های تور کشورها و گرفتن قیمت هتل های خارجی به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle