دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

هیجان سفر با این کشتی‌‌های کروز باحال + عکس

به گزارش ویرلن: به نقل از کافه گردش وقتی اسم «کروز» به گوشتان می‌خورد، حتما یاد کشتی‌های خیلی خیلی بزرگ که روی اقیانوس‌ها حرکت می‌کنند می‌افتید اما باید بگوییم اشتباه می‌کنید. واقعیت این است که هر مسافرتی که روی آب باشد و دریایی به حساب بیاید، کروز محسوب می‌شود. کروز می‌تواند هر کسی را به سفر دریایی ترغیب کند، حتی آن‌هایی هم، که می‌دانند ممکن است دچار دریازدگی بشوند، گاهی وقت‌ها به خاطر جذابیت‌هایش نمی‌توانند دورش را خط بکشند و کامل کنار بگذارند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه فکر سفرهای دریایی بوده‌اید و دلتان می‌خواهد یک روز آن را تجربه کنید، این مطلب انواع این سفرهای هیجان‌انگیز روی آب را به شما معرفی می‌کند. 

کشتی Aqua Expedition 

اگر می‌خواهید آمازون را بگردید و ببینید، با این کشتی سفر کنید. این کشتی یک ساختمان چند طبقه است که هر کدام از اتاق مسافرها یک منظره پانورامای خیلی زیبا رو به آب دارد. یعنی اگر تنها سفر کرده‌اید و حوصله بیرون آمدن از اتاق و تختخواب و رفتن به عرشه کشتی را ندارید، خیلی هم ضرر نکرده‌اید چون هرچه آنجا هست، اینجا هم هست. اگر می‌گوییم کروز فقط آن کشتی‌های عظیم نیست به این خاطر است که این کشتی فقط ظرفیت ۲۴ مسافر را دارد اما برای آن ۲۴ نفر سنگ تمام می‌گذارد. اگر روزی با این کشتی سفر کردید، بدانید که شاید در یکی از بی‌نظیرترین موقعیت‌های زندگی‌تان هستید چون فرصت تماشا و کشف جاهای بکر آمازون و حیوانات خاصش مثل دلفین صورتی و ایگوانا و .. را پیدا کرده‌اید.  

cafegardesh_pro

cafegardesh_proo

 

کشتی Seadream Yacht Club 

ظرفیت این کشتی نسبت به کشتی قبلی بیشتر است و چیزی حدود ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. این کشتی به سمت کارائیب می‌رود که کشتی‌های معمولی اصلا نمی‌توانند به آن خلیج‌های دور افتاده دسترسی داشته باشند. شاید مزیتش هم کاپیتان این کشتی است که به همه نقاط منطقه مثل رستوران‌ غذاهای دریایی و مراکز تفریحی و .. آشنایی خیلی خوبی دارد. خوبی این کشتی آن است که کارکنانش در حد یک هتل ۴ یا ۵ ستاره به شما سرویس می‌دهند و نمی‌گذارند آب در دل مسافرانشان تکان بخورد.

cafegardesh_carayib

cafegardesh_carayiib

کشتی Nour El Nil (نورالنیل)

اگر قصد سفر به مصر را دارید، بهترین وسیله برای سفر، همین کشتی نورالنیل است. همیشه باید با توجه به ویژگی‌های آن شهر، وسیله حمل و نقلتان را انتخاب کنید. مثلا  در هندوستان، مردم بیشتر اوقات از قطار برای سفر استفاده می‌کنند. اما مردم نیویورک برای سفرهای درون شهری همیشه مترو گزینه اول‌شان است. شاید این محبوبیت کشتی نورالنیل در مصر به تاریخ‌شان برمی‌گردد؛ وقتی فرعون و پادشاهان مصر گاهی تا چندین ماه بر روی این کشتی‌ها و روی آب زندگی می‌کردند. حالا از آن موقع تا به امروز، این کشتی خیلی محبوب مردم مصر شده است. البته این محبوبیت به دلیل راحتی این کشتی‌ها برای مسافران هم هست. نورالنیل بالابرهای مستقلی برای راحتی مسافرانش دارد. علاوه بر آن هم این کشتی همیشه در بندرهایی توقف می‌کند که به خاطر کشتی‌های تفریحی ازدحام نداشته باشد. ضمن اینکه خوردن غذاهای محلی با انواع و اقسام ماهی‌ها و سبزی‌های تازه، جزو جدا نشدنیه این کشتی است.

cafegardesh_mesr

cafegardesh_mesrr

کشتی  REI Antarctica 

اگر روزی از گرمای تابستان خسته شدید و هوای سفر به قطب به سرتان زد، این کشتی را برای سفر انتخاب کنید.این کشتی یک کشتی یخ‌شکن است و جان می‌دهد برای ماجراجویان که آرزوی دیدن کوه‌های یخی، خودک‌های آبی خرس قطبی و همه شگفتی‌های قطب‌های شمال و جنوب را دارند. کافی است هر عشق سفری با این کشتی‌ها سفر کند تا سکوت و سفیدی و آن حال و هوا یکی از بی‌نظیرترین سفرهایش را برایش رقم بزند.

cafegardesh_ghotb

cafegardesh_ghotbb

 

کشتی Geographic Expeditions 

مسافرانی که با این کشتی به میانمار سفر کرده‌اند، مناطق ناشناخته‌ و بکر زیادی دیده‌اند. این مجمع‌الجزایر، از زمان جنگ جهانی دوم به بعد از ساکنانش خالی شده و حالا دیدن آنجا یک پدیده خیلی جدید و دست‌نخورده محسوب می‌شود. خلاصه اینکه هرکسی که با این کشتی سفر کرده است، تجربه‌های متفاوتی مثل غواصی و دیدن جنگل‌های مرجانی و خیلی اتفاقات نو و تازه‌ی دیگری را تجربه کرده است که هرکسی چنین تجربه‌هایی نداشته است. ضمن اینکه این تور جان می‌دهد برای عاشقان غواصی، چون در عمق‌هایی حتی کمتر از ۳۰ متر می‌توانند انواع و اقسام ماهی‌ها و کوسه‌ها و هرچیزی را که دلشان می‌خواسته ببینند. 

cafegardesh_mianmaar

cafegardesh_mianmar

کشتی  Oceania 

این کشتی اروپایی، خیلی تازه کار است و به تازگی و در سال ۲۰۱۱ فعالیتش را شروع کرده است. اصلی‌ترین هدفش هم نه گشت و گذار در اروپا بلکه پذیرایی بهترین نوع غذاها از مسافرانش است. این کشتی ۲۲ کارگاه آشپزی مجهز به همه وسایل دارد که مسافرانش می‌توانند تحت نظر بهترین سرآشپز، انواع غذاهای خاص و متفاوت را درست و امتحان کنند. کشتی‌سواری با غذاهای متفاوت و خاص، چیزی است که در این سفر نصیبتان می‌شود. 

cafegardesh_orupa

cafegardesh_orupaa

کشتی Zambezi River Queen 

با سوار شدن بر این کستی، شما سوار بهترین نوع کشتی‌های دوست‌دار محیط زیست شده‌اید. در واقع ساخت این کشتی به گونه‌ای است که کمترین اذیت و آزاری برای حیوانات بومی منطقه مثل شیر و کردگدن که برای نوشیدن آب و شنا به رودخانه زامبزی می‌آیند، نداشته باشد. به خاطر همین ویژگی کشتی هم هست که به راحتی می‌شود حیات وحش منطقه بوتسوانا را دید و از جاذبه‌های طبیعی‌اش لذت برد.

cafegardesh_botsoana

cafegardesh_botsoanaa

منبع: کافه گردش

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle