دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

هتل های برتر برزیل

Intercontinental Sao PauloIntercontinental-saopaolo

به گزارش ویرلن ؛هتل اینترکنتیننتال سائوپائولو یک هتل مدرن، تجاری و خانوادگی در مرکز شهر سائوپائولو است که با موزه هنر سائوپائولو، دانشگاه کسپر لیبرو و مرکز فرهنگی سائوپائولو ۲ کیلومتر فاصله دارد. سالن های تئاتر مونیسیپال و سالا در فاصله ۵ کیلومتری این هتل قرار دارند.
هتل اینترکنتیننتال سائوپائولو از ۱۹۵ اتاق عایق صدا با امکانات کامل تشکیل شده است. سرتاسر فضای هتل تحت پوشش اینترنت Wi-Fi رایگان می باشد. مراکز تجاری بسیار بزرگ و کاملی در این هتل طراحی شده است.
این هتل از یک مرکز سلامت و آمادگی جسمانی مجهز برخوردار است. در این مرکز تجهیزات عالی، مربیان حرفه ای و آموزش تخصصی برای میهمانان فراهم شده است و ۲۴ ساعته باز است. یک استخر روباز نیز در طبقه سوم هتل طراحی شده است. از دیگر خدمات این هتل می توان به لانژ ۲۴ ساعته اشاره کرد.

 

Mabu Thermas Grand Resort

mabu-thermas-resort-01-400x216
این هتل خانوادگی در شهر فوز دو ایگواسو، در نزدیکی فرودگاه و در ۳ کیلومتری بلوار ایگواسو قرار دارد. هتل مابو ترماس از ۳۶۲ اتاق برخوردار است. میهمانان هتل می توانند از یک پارک آبی رایگان و سالن بدنسازی و اسپای مجهز استفاده کنند.
در داخل هتل رستوران و کافی شاپ با کیفیتی ساخته شده است. تمامی فضاهای هتل تحت پوشش اینترنت بی سیم رایگان می باشند. این هتل بسیار مدرن، زیبا و تمیز می باشد. در این هتل تفریحات و سرگرمی های متنوعی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است.

 

 

Windsor Atlantica Hotel

Windsor-Atlantica600x4001-400x267
هتل ویندزور آتلانتیکا در یکی از بهترین مکان های توریستی ریودوژانیرو و در نزدیکی معروف ترین سواحل ریو یعنی کوپاکابانا،آرپوادور و ایپانما قرار گرفته است. میدان ادموندو بیتنکورت و دانشگاه فدرال ریودوژانیرو در فاصله ۳ کیلومتری این هتل قرار دارد. در نزدیکی هتل ۲ مرکز خرید بزرگ، سینما، تئاتر و رستوران های متنوع ساخته شده است.
این هتل۳۹ طبقه، از یک اسپای مجهز و ۲ استخر روباز و ۵۴۵ اتاق با سرویس و امکانات کامل برخوردار است. هتل ویندزور در سال ۲۰۱۴ توسط کاربران وبسایت Trip Advisor به عنوان بهترین هتل های ۵ ستاره ریودوژانیرو انتخاب شد.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle