دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

هتل رؤیایی برای دوستداران کتاب

[هتل و چشمه‌ی آب‌گرم B2 Boutique ، مکانی رؤیایی برای دوستداران کتاب و بازدیدکنندگان چشمه‌های آب‌گرم]

دوستداران کتاب در هتل و چشمه‌ی آب‌گرم B2 Boutique در شهر زوریخ، همانند خانه‌ی خود احساس راحتی می‌کنند. این هتل ۶۰ اتاقه و ۴ طبقه در منطقه‌ی کارخانه‌ی سابق ساخت نوشیدنی شهر زوریخ واقع شده است. این کارخانه که اوج دوران رونقش به سالهای ۱۸۸۰ بازمی‌گردد، بزرگترین کارخانه‌ی این محصول در سوئیس به شمار می‌رفت که در ۱۹۹۶ بسته شد و فضای ۱۶ هکتاری آن به مجموعه‌ای تبدیل شد که شامل هتل، مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها، فضاهایی برای جشن‌های خصوصی و عکس‌برداری، دفتر گوگل در زوریخ، و چشمه‌ای آب‌گرم در پشت‌‌بام با حمام‌های حرارتی که آب آن از چشمه‌ای طبیعی تأمین می‌شود است.

CafeGardesh_A_True_Book_Lover_s_Hotel_in_Zurich2

[هتل B2 (که به معنای بوتیک و کتاب است) شامل سه ساختمان کارخانه‌ی سابق هورلیمان است، و فقط چند دقیقه با بان‌هوف‌شتراسه، مرکز خرید زوریخ فاصله دارد.]

CafeGardesh_A_True_Book_Lover_s_Hotel_in_Zurich3

[قفسه‌های کتابخانه‌ی دیواری هتل با ۳۳ هزار جلد کتاب.]

کتاب‌ها

یکی از کارگاه‌های کارخانه که قبلا در آن مالت را می‌خیساندند، اکنون تبدیل به لابی هتل شده است. صندلی‌های راحت، میزهای قهوه‌خوری با پایه‌هایی از کتاب و مبلی بزرگ با گنجایش ۲۰ نفر این سالن را تزیین کرده‌اند. اما آنچه که نگاه شما را خیره می‌کند درست در کنار در ورودی قرار گرفته است: کتابخانه‌ای که دیوارهای ۱۱ متری آن کاملا با کتاب پوشیده شده است. ۳۳ هزار جلد کتاب این مجموعه همگی از شخصی خریداری شده‌اند که از سالم‌ماندن مجموعه‌اش و پراکنده‌نشدن آن بسیار خوشحال شده است.
چلچراغ‌های ساخته شده از بطری‌های نوشیدنی نیز یکی دیگر از موارد بسیار این هتل است که چشم‌ها را به سوی خود جلب می‌کند.

CafeGardesh_A_True_Book_Lover_s_Hotel_in_Zurich4

 

مبع : کافه گردش

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle