دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

مالتا جزیره ای کوچک در قلب مدیترانه

به گزارش ویرلن:

کشورها و جاذبه هایی در جهان وجود دارند که از فرط کوچکی شاید حتی نامشان نیز به گوش مردم نخورده باشد، اما به رغم کوچک بودن میراثی غنی از جاذبه های فرهنگی و تاریخی دارند که مطالعه و گاه تماشای آنها، دیدگاه بسیاری را نسبت به گذشته این جهان تغییر خواهد داد.

در این میان هستند کشورها و مناطقی نیز که از دیرباز محل رفت و آمد گردشگران و حتی سیاستمداران جهان بوده اند و نامی شناخته شده دارند. آنچه در ادامه بدان پرداخته خواهد شد، مجموعه ای از ۱۰ مقصد کوچک گردشگری جهان است که برخی از آنها هنوز هم منطقه ای بکر به شمار می آیند.

مالتا
جزیره مالتا با وسعتی در حدود ۳۱۶ کیلومتر، از جمله مقصدهای شناخته شده در حوزه گردشگری جهان به شمار می آید که جاذبه هایی فرهنگی و تاریخی از انواع فعالیت های بشری را در خود جای داده است. در این جزیره کوچک اماکن متعددی همچون باغ ها، موزه ها، دژها و قلعه های باستانی که به دست شوالیه های «سنت جان» ساخته شده اند، دیده می شود و گردشگران می توانند سیاحتی به یادماندنی را در تورهای زمینی و دریایی این جزیره که مملو از آثار تاریخی است، تجربه کنند.
از جاذبه های مهم مالتا، تفریحات دریایی آن است. وجود صدها خلیج و دماغه در این منطقه همراه با غارهای طبیعی متعدد، فضایی دلنشین را برای گردشگران مهیا کرده است.

 برای مشاهده اطلاعات هتل در مالتا، راهنمای جاذبه های تور مالتا و گرفتن قیمت هتل های مالتا به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در مالتا را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle