دسته‌ها
اخبار تکنولوژی برترینها توریسم گردشگری گردشگری

عجیب‌ترین هتل‌های دنیا + عکس

هتل ۹ ساعته ژاپن
این هتل دارای یکی از عجیب ترین قوانین است. شما در این مکان تنها ۹ ساعت وقت دارید تا کارهای خود را انجام دهید. زمان بندی کلی نیز به این صورت است: یک ساعت حمام کردن، هفت ساعت استراحت، یک ساعت نیز برای جمع کردن وسایل و ترک هتل وقت دارید. طرح کلی این هتل به رنگ سفید است که آن را تا حدی عجیب تر نیز می کند.

به گزارش ویرلن ؛ تجربه ۱ شب اقامت در یکی از هفت هتل خاص و عجیب  دنیا در کشورهای مالزی, فنلاند، ژاپن، بلژیک، هلند، استرالیا و بولیوی باید خیلی باحال باشه!!! در ادامه با تک تک این هتل ها آشنا شوید…
هتل نفتی مالزی
این سکوی نفتی که سال های پیش کار می کرده است حال تغییر کاربری داده و به یک هتل تبدیل شده است. این هتل در میان سه عدد از مجموعه جزایر مالزی در اقیانوس ارام قرار دارد. این هتل دارای اتاق های راحت و بسیار زیبا ست و بیشتر افراد برای غواصی به این هتل می آیند.

هتل نفتی مالزی


هتل الیوشین هلند
هواپیمای رهبر سابق آلمان شرقی هتل ۵ ستاره شد!!!
همانطور که از اسم این هتل پیدا است، قبلا این مکان فضای داخلی یک هواپیمای ایلیوشین ۱۸ بوده است اما حالا به یک هتل در هلند تبدیل شده است. با توجه به اندازه بزرگ این هواپیما میهمانان فضای بسیار زیادی در اختیار دارند و همچنین امکانات زیادی نیز در دسترس این افراد می باشد.
قسمت کابین خلبان دست نخورده باقی مانده و مهمانان مستقیم می توانند ضمن استفاده از فضای هتل ، از قسمت کابین هم بازدید داشته باشند.
کارآفرین هلندی “بن تیجسین” صاحب کمپانی هتل سوئیتس،  که پیشتر مکانهایی مانند زندان و قایق را هتل کرده، این هواپیما را خریداری کرده و آنرا تبدیل به هتل لوکس کرده است.
هواپیما پیش از این در روستایی در مرز آلمان رستوران شده بود و مردم از آن بعنوان رستوران استفاده می کردند.
پس از خریداری هواپیما، آنرا از آلمان به روستای تگو در هلند منتقل کرد و هزاران یورو خرج تغییر کاربری هواپیما کرد.
برای اقامت در این هتل که سونا، جکوزی، رستوران، تجهیزات تلویزیونی و آشپزخانه و … دارد، باید شبی ۳۵۰ یورو پرداخت کرد.

هتل الیوشین هلند


هتل صحرایی استرالیا
این هتل در قلب بیابان های بی آب و علف استرالیا قرار دارد و شاید در آن منطقه ای که هیچگونه زندگی ای وجود ندارد این هتل حکم جواهر را داشته باشد. این هتل ۵۰ اتاق خواب دارد که ۱۹ عدد از آن ها متشکل از معدن های سنگ عقیق در زیر زمین هستند.

هتل صحرایی استرالیا


هتل تروی بلژیک
افرادی که به کشور بلژیک سفر می کنند می توانند در این هتل عجیب اقامت کنند و در طول اقامت خود را یکی از سربازان تروی فرض کنند. این هتل تنها ۱۰ اتاق خواب دارد و به صورت اسب تروجان طراحی شده است.

هتل تروی بلژیک


هتل کاکسلاتانن فنلاند
همانطور که از اسم بسیار سخت این هتل مشخص است ما با هتلی عجیب روبرو هستیم. اتاق های این هتل در زیر زمین های پوشیده از برف فنلاند قرار دارند ولی شاید با دیدن سقف شیشه ای و چشم انداز بسیار زیبا در هنگام شب سرمای احتمالی را فراموش کنید.

هتل کاکسلاتانن فنلاند


هتل نمکی بولیوی
اگر از آن دسته افرادی هستید که نمک را بسیار زیاد دوست دارند پس باید حتما به این هتل سری بزنید. این هتل در بولیوی قرار دارد و تمام اجزای آن از نمک درست شده و شما تمام وقت در نمک ها غوطه ور هستید.

هتل نمکی بولیوی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle