دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

سفر به شادترین مکان های جهان، سری چهارم

به گزارش ویرلن:

با توجه به رشد اقتصادی سالم، افزایش امید به زندگی و سطح رفاه، ویتنام جایگاه مناسبی را در این رده بندی کسب کرده است. البته این کشور مسیری طولانی و گذشت چندین دهه را برای کسب چنین جایگاهی پشت سر گذاشته است.
بنابر دو گزارش مختلف و با در نظر گرفتن معیارهایی متفاوت، شادترین کشورهای جهان انتخاب شده‌ و می توانند به عنوان مقاصد گردشگری مناسبی نیز مورد توجه قرار بگیرند. “گزارش جهانی شادی” که از سوی سازمان ملل منتشر می شود، تصویری از شرایط شادی در جهان امروز را ارائه کرده و گزارش “شاخص شادی سیاره” چگونگی ایجاد تعادل بین رفاه شخصی، اثرات زیست محیطی و امید به زندگی در کشورهای مختلف را مورد توجه قرار داده است.

ویتنام

با توجه به رشد اقتصادی سالم، افزایش امید به زندگی و سطح رفاه، ویتنام جایگاه مناسبی را در این رده بندی کسب کرده است. البته این کشور مسیری طولانی و گذشت چندین دهه را برای کسب چنین جایگاهی پشت سر گذاشته است. با توجه به رونق روزافزون صنعت گردشگری در ویتنام، بی شک، گردشگران رضایت بیشتری از سفر به این کشور خواهند داشت. گستره وسیعی از معابد و سواحل زیبا، شهر ممنوعه “هورا” و دهکده زیرزمینی “کوچی” از جاذبه های این کشور محسوب می شوند.

کلمبیا

در نگاه نخست شاید حضور کلمبیا در میان بالانشینان این رده بندی، موجب شگفتی شود، اما این کشور برای ارتقا سطح رفاه جامعه، برنامه ریزی‌های بسیاری انجام داده و با جدیت آنها را دنبال کرده است. در سال ۲۰۰۴، گزارشی در شهر بوگوتا، پایتخت کلمبیا، منتشر شد که عنوان “برنامه ریزی برای شادی” را یدک می کشید. پروژه اجتماعی گسترده ای که با هدف ارتقا سطح زندگی نیم میلیون نفر به اجرا گذاشته شد، همچنان ادامه دارد. اگرچه بی ثباتی و نابرابری، چالش‌های بزرگی برای کلمبیا محسوب می شوند، اما این کشور از نظر توسعه گردشگری و شادی جامعه، رتبه‌های بالایی را به خود اختصاص داده است. “کانو کریستالس” یا رودخانه رنگین کمان و سایت باستان شناسی “تیرادنترو” از جاذبه‌های این کشور محسوب می شوند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle