دسته‌ها
برترینها ربات ویدئو

۱۰ ربات شگفت انگیز که جهان را تغییر میدهد

 

۱۰٫ آسیمو هوندا : ربات انسان نما که می ایستد و کمی بیش از ۴ فوت قد و وزن آن ۱۱۹ پوند است، آسیمو می تواند صحبت کند، فوتبال بازی کند و حتی نوشیدنی خدمت شما بیاورد.

 

۹٫ Kuratas :  اگر رویای شما این است که خلبان یک ربات بزرگ باشید ، این شانس شماست. در داخل آن ۱۳ فوت فضای کافی برای یک فرمانده پردازنده وجود دارد . اوه ! حتی می توان آن را با آی فون کنترل کرد.

 

۸٫ اطلس :راه اندازی شده توسط پنتاگون، و مهندسی توسط بوستون دینامیک، ساخته شده است تا قهرمانانه و بدون خطر جان افراد در خطر را نجات دهد .

 

۷٫ موریانه روبات :  این بچه های کوچک طراحی شده اند برای انجام کارهای سخت، که از موریانه الهام گرفته شده .

 

۶٫ یوزپلنگ : ایده ای از یک گربه، ساخته شده توسط دانشمندان در موسسه تکنولوژی فدرال سوئیس.

 

۵٫ گربه وحشی : گربه وحشی جدیدترین نسل از ربات های یوزپلنگ بوستون دینامیک است. این دستگاه ها برای سرعت ساخته شده است و ۲۹ مایل در ساعت سرعت دارند در حالی که نسخه های قبلی در محیط داخلی بودند ولی این یکی برای فضای باز مناسب است.

 

۴٫ VGO دانشجو مجازی : در خانه برای کمک به دانش آموزانی که قادر به شرکت در کلاس نیستند ، یک دانش آموز در تگزاس در حال حاضر قادر است در کلاس شرکت کند به لطف اینربات. این ربات می تواند نسخه مجازی او در کلاس باشد و از طریق اینترنت و یک وب کم ، بداند در کلاس چه خبر است.

 

۳٫ Robo-Fly : کوچک و سریع، وزن آن تنها ۸۰ میلی گرم است و ۱۲۰ بار در هر ثانیه بال میزند . این حشرات رباتیک پیش بینی شده اند برای یک ابزار مفید در ماموریت های جستجو و نجات.

 

۲٫ ماب. : گر خانه شما کثیف شده ، یک دسته از این ربات ها اعزام میشود . آنها همه جا را تمیز و درخشان میکنند . این هنوز یک کانسپت است ولی به اندازه کافی یک پیروزی در رقابت طراحی آزمایشگاه الکترولوکس بشمار می آید .

 

۱٫ کنجکاو : کاوشگر مریخ ناسا است به مراتب بیشتر از هر ربات دیگر که می توانید تصور کنید کارایی دارد. این ربات برای حدود یک سال و نیم در سیاره سرخ بوده است.

 

 

 

اگر شما می توانستید چه رباتی درست میکردید ؟

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle