دسته‌ها
پزشکی و سلامت

دستگاه های لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر موهای زائد

به گزارش ویرلن از یکی از کلینیک های زیبایی در غرب تهران، در ارتباط با دستگاه های لیزر جهت رفع موهای زائد سوال کرده ایم که در اینجا پاسخ این عزیزان را ذکر خواهیم کرد.

امروزه از بین بردن موهای زائد دیگر یک معضل به حساب نمی آید زیرا روش های جدید و نوینی برای از بین بردن موهای زائد ارائه شده است که جایگزین مناسبی برای از بین بردن و حذف موهای زائد می باشد یکی از این روش ها استفاده از لیرز می باشد که علاوه بر رفع معضلات و مشکلات قبلی که برای رفع موهای زائد وجود داشت را دیگر ندارد بلکه میتوان تا ۹۰ درصد از موها را برای همیشه از بین ببرد .

دستگاه های لیزر موهای زائد

اشعه لیزر به طور اختصاصی میتواند رنگدانه های ملانین که در فولیکول مو هستند را هدف قرار بدهد و آنها را با استفاده از گرم کردن تخریب نماید ، با استفاده از لیزر موهای زائد هیچگونه آسیبی به بافت های اطراف وارد نمی شود و می توان گفت استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد یک روش مفید و مطمئن می باشد .

در خصوص لیزر کردن موهای زائد سوالات متداولی بیان می شود که یکی از سوالات رایجی که مطرح می شود این می باشد که آیا نوع پوست بر درمان تاثیر گذار می باشد یا خیر ؟

موضوع بسیار جالبی که این کلینیک تخصصی زیبایی ابریشم نقره ای مطرح کردند وجود دستگاه دایود جهت لیزر موهای زائد میباشد که کاملا مناسب پوست و موی ایرانیان است.

از مزیت های دستگاه های لیزر می توان به این مورد اشاره کرد که این دستگاه ها نیازی به استفاده از داروهای بی حسی ندارند ، از دیگر مزیت های دستگاه های لیزر می توان به این مورد اشاره کرد : قابلیت از بین بردن موهای زائد نواحی که حساس می باشند مانند گوش ها ، بینی ، کشاله ران و… را دارد .

منبع: سایت کلینیک ابریشم نقره ای

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle