دسته‌ها
پزشکی و سلامت پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

درباره پزشک اینترنتی بیشتر بدانید

 طرح پزشک اینترنتی در کره جنوبی
پارک گئون هی رئیس جمهوری کره جنوبی روزسه شنبه از پارلمان این کشور خواست تا لایحه طرحی را که به واسطه آن پزشکان می توانند از طریق اینترنت با بیماران خود در ارتباط باشند، به تصویب برساند.
به گزارش ویرلن از خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی، این طرح که نقش رابط مستقیم میان بیمار و پزشک را ایفا خواهد کرد، برای افراد سالمند و ساکن مناطق دوردست در نظر گرفته شده است.
هی روز سه شنبه در نشستی با مقامات کره جنوبی اظهار داشت: این طرح قرار است تکمیل کننده مراقبت های پزشکی برای افراد سالخورده و معلول و نیز افرادی باشد که در جزیره های دوردست زندگی می کنند و به امکانات پزشکی دسترسی ندارند.
وزارت بهداشت ورفاه کره جنوبی سال گذشته میلادی این طرح را به صورت آزمایشی برای دریانوردان، ساکنان برخی جزایر، زندانیان و همچنین سربازان مناطق مرزی به مرحله اجرا در آورده بود.
گفته می شود با اجرایی شدن این طرح در مقیاس کلان، تعداد افرادی که از راه دور تحت معاینه پزشکی قرار می گیرند به یک میلیون و ۸۰ هزار نفر در این کشور خواهد رسید.
کره جنوبی بیش از ۴۷۰جزیره مسکونی دارد و بر اساس آمار منتشره در سال ۲۰۱۳ میلادی تنها ۲٫۲ پزشک به ازای هر هزار نفر در این کشور وجود دارد.
کره جنوبی به عنوان چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا، یکی از پیشتازان عرصه فناوری های نوین در جهان است.

منبع:ایرنا 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle