دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

جاذبه ی گردشگری در فیلیپین

به گزارش ویرلن:

در کشور فیلیپین چیزهای هیجان‌انگیز زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد که سواحل بکر و شگفتی‌های خارق‌العاده‌ طبیعی، تا مکان‌های جالب تاریخی و تجربیاتی که یک‌بار در طول عمر برای هرکسی ممکن است اتفاق بیفتد از آن جمله محسوب می‌شوند. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با برترین جاذبه‌های توریستی فیلیپین آشنا شوید.

آبسنگ مرجانی توباتا در دریای سولو، یک پناهگاه حفاظت‌شده دریایی است که با عنوان پارک ملی دریایی آبسنگ مرجانی توباتا تحت حفاظت قرارگرفته است. این آبسنگ مرجانی، از دو جزیره مرجانی حلقوی شمالی و جنوبی تشکیل‌شده است که توسط یک کانال عمیق حدوداً ۸ کیلومتری از هم جداشده‌اند. این منطقه به دلیل دیوارهای مرجانی آن که ناگهان به پایان می‌رسند و امکان غواصی تا اعماق زیاد را فراهم می‌آورند، به یکی از محبوب‌ترین مناطق غواصی در فیلیپین تبدیل‌شده است. در این پارک دریایی، بین ماه‌های اردیبهشت و تیر که موج‌ها بسیار آرام هستند، امکان غواصی وجود دارد.

کوه آتش‌فشانی مایون

این کوه آتش‌فشانی که ۲,۴۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد، به خاطر شکل مخروطی کاملاً متقارن خود قابل‌توجه است. بازدیدکنندگان از این کوه می‌توانند از یک سری از فعالیت‌ها همانند اردو زدن، کوهنوردی، پیاده‌روی، تماشای پرندگان، و عکاسی لذت ببرند. یکی از مناطق زیبایی که می‌توانید این کوه آتش‌فشانی را از آن موردبررسی قرار بدهید، ویرانه‌های کگساوا (Cagsawa) است که در نزدیک کوه واقع‌شده است. مایون فعال‌ترین آتش‌فشان فیلیپین محسوب می‌شود و در طی ۴۰۰ سال گذشته، بیش از ۴۹ بار انفجار آتش‌فشانی داشته است. مخرب‌ترین انفجار آتش‌فشانی کوه مایون، در اول فوریه سال ۱۸۱۴ اتفاق افتاد و شهرهای نزدیک را با سنگ‌های آتش‌فشانی بمباران کرد. برج ناقوس کلیسا و باقی‌مانده کلیسای باروک که در انفجار سال ۱,۸۱۴ نابودشده بود، هنوز قابل‌مشاهده است.

جزیره مالاپاسکوا، یک جزیره کوچک است که از روستاهای ماهیگیری آرامی تشکیل‌شده است، و دلیل محبوبیت آن، این است که نقاط غواصی خیلی مناسبی دارد و همچنین تنها مکانی در دنیا است که شما می‌توانید کوسه دم‌دراز و سفره‌ماهی دیو و کوسه سرچکشی را هرروز مشاهده کنید. از جاذبه‌های دیگر این منطقه می‌توان به سواحل شنی سفید و آب‌های بسیار شفاف آن اشاره کرد که درختان نارگیل و باغ‌های مرجانی رنگارنگ آن‌ها را احاطه کرده‌اند.

پوئرتو گالرا

درست در قسمت جنوبی مانیل، شهر جذاب ساحلی پوئرتو گالرا قرارگرفته است که به خاطر سواحل بسیار زیبا، مناطق عالی غواصی، و تنوع گسترده گونه‌های دریایی خود محبوبیت زیادی را به دست آورده است. محبوب‌ترین سواحل آن، وایب بیچ و سابانگ بیچ هستند، که دسترسی سریعی به مناطق خرید، رستوران‌ها، مناطق شب‌نشینی، و هتل‌ها و اقامتگاه‌ها دارند. یکی دیگر از جذابیت‌های محبوب این منطقه، بندرگاه طبیعی موئل بِی است که تعداد زیادی فروشگاه، رستوران، و قهوه‌خانه در آن وجود دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند برای دیدن یک سری از بهترین سواحل مرجانی آسیا، غواصی کم‌عمق انجام داده و یا در میان کشتی‌های غرق‌شده و صدها گونه ماهی، به غواصی عمیق بپردازند.

رودخانه زیرزمینی پوئرتو پرینسسا (پورتو پرنسس)

شهر پورتو پرنسس که در ساحل شمالی جزیره پالاوان قرارگرفته است، بهشتی برای دوستداران طبیعت است. این شهر که منظره‌های طبیعی دست‌نخورده و غنی از حیات‌وحش را در خود جای‌داده است، یکی از منحصربه‌فردترین پدیده‌های طبیعی جهان، که یک رودخانه زیرزمینی با نام رودخانه زیرزمینی پورتو پرنسس است را نیز در خود جای‌داده است. این رودخانه طبیعی که در یک پارک ملی محافظت‌شده قرار دارد، یکی از عجایب طبیعی است و طولانی‌ترین رودخانه زیرزمینی قابل قایق‌رانی در جهان می‌باشد. تورهای قایق‌رانی پارویی، شکل زیبای سنگ‌ها و خفاشانی که در آن بال‌وپر می‌زنند را به گردشگران نشان می‌دهند.

دونسول

روستای ماهیگیری خواب‌آلود دونسول که در استان سوروسوگون واقع‌شده است، مکان سواحل بکر، آبشارهای خیره‌کننده، و غارهای ناشناخته است و جایی است که شما می‌توانید کوسه‌نهنگ را در سواحل آن مشاهده کنید. این حیوان غول‌پیکر اقیانوسی را می‌توان بین ماه‌های نوامبر و ژوئن در این بخش دید، بااین‌وجود تعداد آن‌ها بین ماه‌های فوریه و مه به اوج خود می‌رسد. علاوه بر این گردشگران می‌توانند در امتداد رودخانه دونسول، از میان جنگل‌های حرا و خرما به‌وسیله قایق عبور کرده و به تماشای میلیون‌ها عدد کرم شب‌تاب که با روشنایی خود فضا را روشن می‌کنند بپردازند. اگر این برای شما کافی نیست، یک اردوی سنتی برای شکار میگو به‌وسیله بامبو و تور، و یک شام خوشمزه از طعمه‌های شکار شده نیز برای شما وجود دارد.

بوراکای

بوراکای باوجوداینکه یک جزیره کوچک است، اما مشخصه‌های خارق‌العاده‌ای همانند سواحل منحصربه‌فرد، اقامتگاه‌های زیبا، و فعالیت‌های سرگرم‌کننده زیادی همانند صخره‌نوردی، پاراسیلینگ، موتورسواری، اسب‌سواری، غواصی به کمک لوله، موج‌سواری به‌وسیله کایت، و غواصی اسکوبا دارد. اگر این مورد برای شما کافی نیست، تورهای قایق‌رانی امکان تماشای مناظر زیبای غروب خورشید را به بازدیدکنندگان داده‌ و شب‌نشینی‌های بوراکای، امکان استفاده از تعداد زیادی رستوران، قهوه‌خانه، و فعالیت‌های تفریحی را تا صبحگاه برای شما فراهم می‌کنند.

شالیزارهای پلکانی بانائو

سفر به فیلیپین بدون بازدید از شالیزارهای پلکانی زیبای بانائو کامل نمی‌شود. این شالیزارها که حدود ۲,۰۰۰ سال پیش به‌وسیله قبیله ایفوگائو از دامنه کوه کنده شدند، شبیه پلکان‌های بسیار بزرگی هستند که تا آسمان امتداد پیداکرده‌اند. افراد محلی حتی در حال حاضر نیز از این شالیزارها برای پرورش برنج و سبزیجات استفاده می‌کنند.

 برای مشاهده اطلاعات هتل در فیلیپین، راهنمای جاذبه های تور فیلیپین و گرفتن قیمت فیلیپین به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در فیلیپین را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle