دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

جاذبه گردشگری سئول

سئول نزدیک به ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد و شما در شهر میتوانید هنر فنگ شویی را که در ساخت و چینش شهر به کار رفته است را ببینید.در این شهر میتوانید آثاری از گذشته و تاریخ این مکان را در معبد جانگومید و کوچه های بین خانه های قدیمی هانوک(خانه های چوبی) که در کنار دیوار شهر قراتر دارد ببینید.
طراحی شهر
به گزارش ویرلن: در طی دهه های اخیر، سئول سعی کرده تا صنعت خود را در ساخت شهر به کار گیرد.پارک های زیادی در نزدیکی مرکز چیونگ گیا و رود هان ساخته شده است و مسیر هایی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است.برای خرید کردن در بوتیک های شیک و خوردن نوشیدنی در کافه ها به مردم این شهر ملحق شوید و از سپری کردن اوقات خود لذت ببرید.

آن سوی دیوارها
سیستم حمل و نقل در اینجا بسیار سریع و پیشرفته است.منطقه ای غیر نظامی جنوب را از شمال جدا کرده است که مکانی زیبا است و جاذبه های دیدنی دارد.نزدیک آن روستای قدیمی هری قرار دارد.در غرب ، اینچئون بندری فوق العاده است و از این ناحیه است که در اواخر قرن ۱۹ مدرنیته وارد کره شده است.در جنوب ، سوان قرار دارد که مکانی است که در آن استحکامات تاریخی شگفت انگیزی وجود دارد.
چرا باید سئول را دوست داشت
در اینجا غذاها با صبر و حوصله ی زیاد درست میشوند.پیشنهاد میکنم غذاهایی مثل هانچیونگ سینگ ، هاتیوک و سوپ تازه ی خرچنگ را ازدست ندهید.صرف چای در چایخانه ها نیز میتواند بسیار لذت بخش باشد.
شهر۲۴ساعته
هرچیز که در این شهر بخواهید برایتان فراهم میکنند.میتوانیدصبح به معبد بروید و در یک چایخانه چای صرف کنید.سپس به خرید در سامچیونگ دانگ بروید.هنگام ظهر سوجو و اسنک صرف کنید.در جیممیلی به استخر و سونا بروید.بازی های انلاین در کلوپ های رایانه ای بازی کنید و سپس در بازی های شبانه ی دانکدامان و داندامان به خرید بروید.وقتی ساعت خود را نگاه کنید متوجه میشوید که روز سپری شده است!//

سئول :
(به کرهای: 서울) پایتخت و کلان شهر کشور کره جنوبی با جمعیت بیش از ۱۰ میلیون نفر، یکی از پرجمعیتترین شهرهای جهان است.
شهر سئول از ساختار زیربنایی بسیار پیشرفتهای برخوردار است و متروی آن که هرساله بیش از ۲۰۰ میلیون مسافر را جابجا میکند سومین شبکه بزرگ مترو در جهان است.

شهر سئول :
سئول، پایتخت کره ی جنوبی (جمهوری کره)، در شمال غربی این کشور و بر رودخانه ی هان ( Han River)، واقع شده است. این شهر در ۳۱ کیلومتری بندر دریای زرد ((Yellow Sea شهر اینچون (Incheon) و در حدود ۴۰ کیلومتری مرز کره شمالی قرار دارد. سئول بزرگترین شهر و مرکز مهم تجاری، تولیدی، اداری و فرهنگی کره ی جنوبی است. واژه ی Seoul اصطلاحی کره ای و به معنای شهر پایتخت است. این شهر از بدو شکل گیری با عنوان هانسانگ (Hansong) شناخته می شد ولی در سال ۱۹۱۱ به کیونسانگ Kyongsong)) تغییر نام پیدا کرد.
این شهر به طور رسمی از سال ۱۹۴۵، هنگامیکه کره پس از ۳۵ سال از حکومت مستعمراتی ژاپن آزاد شد، سئول نامیده می شود. سئول دارای آب و هوایی قاره ای با چهار فصل مجزاست که شامل تابستانهای گرم و مرطوب و زمستانهای سرد و نسبتا خشک هستند. میانگین درجه ی بالای حرارت برابر یک درجه ی سانتی گراد در ماه ژوئن و ۲۹ درجه ی سانتی گراد در جولای است. میزان متوسط بارندگی سالیانه ای که سئول دریافت می کند برابر با ۳۷۰/۱ میلیمتر است که ۷۰ درصد آن به طور معمول بین ماههای جولای و سپتامبر می بارد.

سئول و نواحی کلانشهری آن :
سئول پهنهای با مساحت ۶۰۵ کیلومتر مربع را پوشش میدهد که ۳۷ کیلومتر آن از شرق به غرب و ۳۰ کیلومتر آن از شمال به جنوب امتداد مییابد.
شهر توسط کوههایی احاطه شده که بلندترین آنها کوه بوکَنسان (Bukhansan) با ارتفاعی برابر ۸۳۶ متر از سطح دریاست. با شروع پادشاهی چوسان (Choson) در سال ۱۹۳۲، سئول با دیوار مستحکمی که دور تا دور آن را فرامیگرفت ساخته شد. این دیوار شامل ۴ دروازهٔ اصلی و ۴ دروازهٔ فرعی بود: دروازهٔ اصلی در مسیرهای مهم تعبیه شده بود و دروازهٔ فرعی در میانهٔ این مسیرها قرار داشت. بخش اندکی از این دیوار سنگی هنوز هم وجود دارد و تنها دو دروازهٔ اصلی و یکی از دروازههای فرعی باقی ماندهاند. همچنین برج ناقوس داری در پارک نامسان ( Namsan Park)) قرار گرفته که شامل ناقوس برنزی بزرگی است که در سال ۱۴۶۸ ساخته شدهاست.
سئول توسط رودخانهٔ هان که از شرق به غرب و به سمت دریای زرد جریان دارد، به دو بخش تقسیم شدهاست. شهر به لحاظ اداری شامل ۲۲ بخش (gu) است که به ۵۲۶ ناحیهٔ زیرمجموعه تقسیم شدهاند. مراکز تجاری و بازرگانی در نواحی مرکزی و به گونهای فزاینده در بخش جنوبی رودخانهٔ هان، واقع شدهاند. کارخانهها در قسمت غربی شهر و بویژه در ناحیهٔ یانگ دِنگ پو (Yeongdeungpo) تمرکز یافتهاند. فقیرترین نواحی مسکونی شهر اغلب در قسمت شرقی شهر قرار دارند. ضلع شمالی شهر کوهستانی است و پارکهای زیادی دارد چنانچه کاخ ریاست جمهوری با عنوان چونگ وادا ((Chongwadae یعنی خانهٔ آبی، شناخته میشود. دو تا از بزرگترین بازارهای خارج از شهر در نزدیکی دروازهٔ جنوبی (South Gate) (نامداِمون Namdaemun) و دروازهٔ شرقی (East Gate) (Dongdaemun دانگ داِمون) واقع شدهاند. میونگ دانگ،
واقع در بخش مرکزی سئول، (Myongdong)، که پس از ناحیهٔ شیک High fashion توکیو، گینزای سئول لقب گرفتهاست، مرکز خرید و مدهای زنانه و همچنین جایگاه استقرار بزرگترین کلیسای جامع کاتولیک رومی (Roman Catholic) است. از سال ۱۹۶۰ تا میانهٔ سالهای ۱۹۹۰ بخش جنوبی رودخانهٔ هان شاهد رشد بی سابقه در ساخت و ساز فروشگاهها و آپارتمانهایی برای قشر متوسط رو به بالا، بود. بناهای یادبود معماری از جمله اَرک استقلال (Independence Arc) در سال ۱۸۹۶ و نزدیک به دروازهٔ قدیمی غربی شهر، ساخته شدهاند. مجسمهٔ فرمانده یی سانسین (Yi Sunsin)، که از کره در برابر حملات سالهای ۱۵۹۲ تا ۱۵۹۷ ژاپنیها دفاع کرد، در جزیرهای در مرکز سی جانگنو Sejongno))، معبر اصلی مرکز شهر، واقع شدهاست. مجسمهای از پادشاه سی جانگ، کسی که مخترع الفبای کرهای با عنوان Hangeulدر سال ۱۴۴۶ بود نیز در کاخ دیکسو (Deoksu Palace) قرار دارد.

سئول و بنا ها :
سئول مشتمل بر بناهایی است که از دورهٔ پادشاهی چوسان (۱۹۱۰-۱۹۳۲) بر جای ماندهاند، این بناها شامل چهار کاخ اصلی هستند: کاخ چانگ دِئوک (Changdeok Palace)، کاخ چانگی یونگ Palace) (Changgyeong، کاخ جیونگ بوک (Geongbok Palace) و کاخ دوکسا (Deoksu Palace). معبد جانگ میو (Jongmyo Shrine) جایگاه لوحهای اجدادی خاندان سلطنتی چوسان است و تشریفات یادبودی کنفوسیوسیها برای خانوادهٔ سلطنتی همه ساله در این معبد برگزار میشود. ساختمانهای مهم کشوری از جمله تالار شهر سئول و دادگاه عالی در بخش مرکزی شهر مستقر هستند و ساختمان مجلس ملی نیز در جزیره یوئیده Youido در جنوب غربی رودخانهٔ هان، واقع شدهاست. ساختمان سنگی با ابهتی مقابل کاخ جونگ بوک در سال ۱۹۲۶ توسط ژاپنیها ساخته شد تا جایگاهی برای حکومت مستعمراتی همگانی باشد. این ساختمان پس از سال ۱۹۴۵ توسط دولت کرهٔ جنوبی اشغال و در سال ۱۹۸۵ به موزهٔ ملی بدل شد. در ۱۵ آگوست ۱۹۹۵برابر با پنجاهمین سالگرد استقلال از ژاپن، دولت کرهٔ جنوبی شروع به ایجاد تغییراتی در شیوهٔ ساخت و ساز کرد تا بدین ترتیب یکی از قابل رؤیت ترین بقایای بر جای مانده از حکومت مستعمراتی ژاپنیها را، بزداید.

تفریح و سرگرمی در سئول 

بیون Biwon یا باغ اسرار آمیز (Secret Garden) که پیش از این تفرجگاهی برای حاکمان یی Yi از خاندان چوسان بودهاست، اکنون پارک عمومی است که مساحتی برابر با ۳۲ هکتار را دقیقا در شمال کاخ چانگ دوک (Changdeok)، اشغال میکند.
پارک نامسان (Namsan) بر کوه نامسان در جنوب مرکزی شهر واقع شدهاست. در قلهٔ این کوه قلعهٔ نامسان قرار دارد که شامل یک رستوران و ایوان دیده بانی است. پارک ساجیک (Sajik) جایگاه محرابهایی است که پیش از این توسط پادشاهان یی مورد استفاده قرار میگرفت همچون معبدی برای قوم تانگون Tangun که از نیاکان افسانهای مردم کره به شمار میرود.
پارک پاگودا (Pagoda) در اول مارس ۱۹۱۹ محل گردهمایی برای قرائت اظهارنامهٔ کرهایها در مورد آزادی بود که موجی از اعتراضات بر علیه حکومت مستعمراتی ژاپنیها، به راه انداخت. پارک کودکان سئول محل مهیجی برای کودکان به شمار میآید و پارک بزرگ سئول (Seoul Grand Park) دارای باغ وحشی است که بیش از ۴۰۰۰ حیوان از ۱۸۷ گونهٔ متفاوت را در بر میگیرد.
استادیوم دانگ دائِمون (Dongdaemun) در شرق کره محل برگزاری بازیهای فوتبال و بیس بال و همچنین سایر ورزش هاست. اگرچه بزرگترین مرکز ورزشی در جنوب شرقی شهر و منطقهٔ جامسیل (Jamsil) واقع شده؛ محل استقرار مجموعههای ورزشی اصلی که به منظور برگزاری بازیهای المپیک تابستانی در سال ۱۹۸۸ ساخته شد. این مرکز شامل استادیوم المپیک، مجموعهٔ ورزشی، استخر شنای سرپوشیده، استادیوم بیسبال و سایر تجهیزات ورزشی است. در شرق این مرکز پارک المپیک ((Olympic Park قرار دارد که مساحت آن در حدود ۳ کیلومتر مربع
است، قلعهٔ نظامی مانگ آن (Mongch’ on) نیز در مرکز این پارک جای گرفتهاست. پارک شامل امکاناتی برای ورزش، گرد هم آییهای عمومی و هنرهای نمایشی است.

برای مشاهده اطلاعات هتل در  سئول، راهنمای جاذبه های تور  سئول، و گرفتن قیمت هتل های  سئول، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در  سئول، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle