دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

جاذبه های گردشگری کلن

موزه شکلات کلن
Chocolate Museum Cologne

موزه شکلات یکی از دیدنیهای کلن آلمان، از معروف ترین موزه ها در این شهر است و در کنار رود راین قرار دارد. در این موزه بازدیدکنندگان میتوانند با تاریخچه شکلات آشنا شوند و مراحل مختلف تولید انواع شکلات را از نزدیک ببینند.

در صورت تمایل میتوانید چندین نوع شکلات را با قیمتی مناسب تر از فروشگاه های معمولی به عنوان سوغات بخرید. این موزه یکی از منابع مهم درآمد شهر کلن محسوب میشود. موزه شکلات یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کلن و دیدنیهای آلمان به شمار میرود.
کارناوال کلن یکی از جاذبه های گردشگری کلن و دیدنیهای آلمان، همه ساله در ساعت یازده و یازده دقیقه روز یازدهم از یازدهمین ماه سال یعنی نوامبر در آلتر مارکت برگزار میشود. از این تاریخ تا پایان سال را فصل پنجم مینامند.

در حین فصل کارناوال برنامه ها و فعالیت های کارناوالی پرشور و نشاط برپا می شوند و شهر کنار رودخانه راین را برای مدت شش روز در نوعی وضعیت استثنایی قرار می دهد. بدین ترتیب که زندگی رسمی، اداره ها، مدارس و مغازه ها تا بخش بزرگی تعطیل می شوند.

در این زمان تعداد متعددی از دسته های کارناوالی در بخش های مختلف شهر برگزار می شوند بزرگ ترین این دسته ها دسته روزنمونتگ که در مرکز شهر است و یکی از بهترین دیدنیهای کلن آلمان میباشد.
استادیوم لانکسز کلن
Lanxess Arena Cologne
استادیوم لانکسز یکی از دیدنیهای کلن آلمان، بزرگترین استادیوم سالنی آلمان است که در سال ۱۹۹۶ ساخته شد. این استادیوم به منظور اجرای کنسرت های موسیقی، نمایش و برنامه های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد و ظرفیت ۱۸،۰۰۰ تماشاچی را دارد. بسیاری از کنسرت های خوانندگان ایرانی در آلمان به خصوص در ایام نوروز در این استادیوم برگزار میشود. این استادیوم یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کلن و دیدنیهای آلمان به شمار میرود.
رودخانه راین کلن
Rhine River Cologne

رودخانه راین یکی از دیدنیهای کلن آلمان، با ۱۳۲۰ کیلومتر یکی از طویل ترین و مهم ترین رودهای اروپاست که با سرچشمه گرفتن از کوه های آلپ از کشورهای سوئیس، آلمان، فرانسه و هلند عبور میکند. نام این رود از ریشه سلتی رنوس به معنی آنچه روان و جاری است، گرفته شده است.
رودخانه راین کلن

حدود ۸۳۳ کیلومتر راین قابل کشتیرانی است که سبب سکونت انسان در طی اعصار مختلف در طول مسیر آن است. پیش روی در کنار سواحل راین و احاطه شدن توسط مناظر زیبای دهکده‌ ها و روستاها و قلعه‌ های احساسات‌ برانگیز و تپه‌هایی با سرازیری‌ های تند پوشیده شده از درختان و تاکستان‌ های تراس‌ دار، از جمله مناظر و جاذبه‌ های دیدنی کلن است.
موزه عطر کلن
Fragrance Museum Cologne

موزه عطر یکی دیگر از دیدنیهای کلن آلمان است. اولین کارخانه عطرسازی در اروپا متعلق به به شخصی به نام جیووانی ماریا فارینا اهل استان پیه مونته در ایتالیاست که پس از مهاجرت به کلن اولین شیشه های عطر زنانه را تولید کرد.

فاریناهاس را در کلن محل تولد ادوکلن مینامند به روایتی ادوکلن نام خود را از این شهر گرفته. “برای اینکه یاد صبح های باران خورده و بهاری بیفتی لازم به قدم زدن در کوچه ها نیست. عطر شکوفه های پرتقال، لیمو و گریپ فروت و علف های صحرایی کمک بزرگی به یادآوری خاطرات می کند.”

این جملات بر پشت شیشه نخستین عطری که در سال ۱۷۷۷ در کلن ساخته شد نوشته شده که هم اکنون در موزه عطر و ادوکلن شهر کلن نگهداری میشود. این موزه یکی از بهترین دیدنیهای آلمان و جاذبه های گردشگری کلن به شمار میرود.

 برای مشاهده اطلاعات هتل در کلن، راهنمای جاذبه های تور کلن و گرفتن قیمت هتل های کلن به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در کلن را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle