دسته‌ها
اخبار تکنولوژی توریسم دیجیتال گردشگری گردشگری

تکنولوژی‌‌های جدید برای لذت بیشتر در سفر

مترجم مچی شرکت ili به شما این امکان را می دهد که با افراد غیر انگلیسی زبان بتوانید صحبت کنید.

شرکت Relief Band نیز مچ بندی را تولید کرده است که با تحریک فشار خون مچ دست حال تهوع حین سفر با هواپیما یا کشتی را کاهش می دهد.

به گزارش ویرلن ؛ رقابت تنگاتنگی بین شرکت هایی چون کاسیو، فسیل، فیت بیت، و سامسونگ برای ساخت ساعت های هوشمند وجود دارد. اما به جز این ساعت ها ابزارهای مفید دیگری هم هستند که شاید مورد استفاده روزانه نباشد  اما وجودشان برای سفر لازم است. برای مثال مترجم مچی شرکت ili به شما این امکان را می دهد که با افراد غیر انگلیسی زبان بتوانید صحبت کنید. شرکت Relief Band نیز مچ بندی را تولید کرده است که با تحریک فشار خون مچ دست حال تهوع حین سفر با هواپیما یا کشتی را کاهش می دهد. با این تفاسیر در سال جدید شاهد ابزارهای این چنینی خواهید بود که به صورت تخصصی  برای یک عملکرد خاص طراحی شده اند.

ساعت هوشمند ساعت هوشمند


خودروهای هوشمندتر برای سفرهای جاده ای بهتر

به لطف وسایل نقلیه ی الکتریکی و هیبردی و فناوری هوشمند تشخیص خطای انسانی، سفرهای جاده ای شما روز به روز امنتر و پاکتر خواهد شد. شاید رانندگی تمام خودکار نداشته باشید، اما شرکت Harman با ارائه سیستم نظارت بر راننده میزان خواب آلودگی راننده را با استفاده از دوربین های تعبیه شده در خودرو تشخیص می دهد. از دیگر امکانات امنیتی این خودرو می توان به سیستم تغییر مسیر، هشدار مسیر اشتباه به راننده و تغییر حالت دستگاه های ارتباطی چون گوشی همراه به حالت ” مزاحم نشوید” اشاره کرد. شرکت Chevy نیز گام بزرگی در عرصه اتومبیل های الکتریکی برداشته است. این شرکت اعلام کرده است که خودروی Bolt  آن با یکبار شارژ مسافت ۲۰۰ مایل را می تواند بپیماید و همچنین با تلفیق برق و گاز تا ۴۰۰ مایل را در یک سفر می تواند بپیماید.

خودرو


عکاسی با زوایه ۳۶۰ درجه

به زودی رویای عکاسی با زاویه ۳۶۰ و به اشتراک گذاشتن آن در فضای مجازی تحقق می یابد. سازندگان دوربین تمرکز خود را بر روی  تولید دوربین های چند لنزی که برخی از آنها به کوچکی توپ بیسبال هستند، گذاشته اند و این دستگاه به شما این امکان را می دهد که از تمام زوایای تصویر عکس بگیرید. شرکت پیشرو در تولید دوربین۳۶۰ درجه شرکت Giroptic است. این دوربین ها با استفاده از پایه های مونپاد، تصاویر و ویدیوهای ۳۶۰ درجه ای را با کیفیت HD خلق می کنند که به راحتی قابل ویرایش و اشتراک گذاری هستند.
بسیار جالب است که قیمت این دستگاه پیشرفته آنقدر بالا نیست و با ۴۹۰ دلار می توان یکی از آنها را خرید. شرکت نیکون نیز در این بهار وارد این میدان می شود و دوربین های ۳۶۰ خود را معرفی می کند که به طور قطع با استقبال زیادی در بازار رو به رو خواهند شد و سامسونگ هم از این بازی عقب نخواهند ماند چرا که اعلام کرده است آنها نیز در حال طراحی این دوربین ها هستند. الان می پرسید پس GoPro چی؟ این شرکت با معرفی مدل “کروی” خود بازار را به تسخیر خود در می آورد. در این دستگاه شش دوربین Hero4 به کار رفته است تا بتوان با آن تصاویر ۳۶۰ درجه خلق کرد و هزینه آن ۷۵۰۰ دلار خواهد بود.

۳۶۰cam-asrgardesh-com-38328223

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle