دسته‌ها
اخبار تکنولوژی اخبار خودرو

تویوتا پریوس ؛ هیبریدی ۵ ستاره

 دریافت ۵ ستاره ایمنی اروپا برای پریوس
پریوس ۲۰۱۶، آخرین سدان هیبریدی کمپانی خودروسازی تویوتا که در داخل کشور توسط نمایندگی ایرتویا عرضه می‌شود، به تازگی به سازمان ایمنی NCAP اروپا برده شده تا تست‌های مختلفی بر روی آن انجام شود که در نهایت پس از تست‌های مختلف تصادفی و ایمنی، موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از این سازمان اروپایی شده است.
به گزارش ویرلن ؛ کم هزینه‌ترین چیزی که تویوتا به تازگی در سری مدل‌های پریوس بکار گرفته و توانسته تاثیر بسزایی در دریافت ۵ ستاره ایمنی از سازمان ایمنی اروپا شود، استفاده از سیستم تشخیص عابرپیاده و همچنین استفاده از سیستم ترمز اضطراری است که در کنار پیکربندی قوی این اتومبیل، باعث دریافت ۵ ستاره ایمنی شده است.
در آزمون تصادف از جلو و اطراف، شاهد ثابت ماندن تمامی سرنشینان عقب و جلو بودیم و تمام ایربگ‌های جلویی و پرده‌ای هم بدرستی و در زمان مناسب برای تامین امنیت سرنشینان باز می‌شدند. این تست‌ها بیشتر در محدوده سرعتی کمتر از ۶۵ کیلومتر الی ۵۰ کیلومتر بر ساعت انجام می‌شدند و در تمامی آن‌ها شاهد عملکردی مناسب بودیم.
تست سیستم ترمز اضطراری هم بدرستی صورت پذیرفت و سیستم پس از اطلاع رسانی‌های قبلی، پیش از برخورد با خودرو یا مانع پیش رو متوقف شد، البته در محدوده سرعت‌ مجاز، زیرا بیش از این سرعت دیگر نمی‌توان بر روی این سیستم حساب باز کرد. برای عملکرد صحیح سیستم تشخیص عابر پیاده هم باید سرعتی کمتر از ۴۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشید، زیرا با سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت شاهد برخورد اتومبیل با عابر پیاده بودیم، البته در مسیرهای شهری مجال سرعت گرفتن بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت هم بدست نمی‌آید و از این وجود می‌توان آسوده خاطر بود. برای شناسایی کودکان و عکس العمل سیستم به هنگام شناسایی لحظه‌ای عابر پیاده هم باید سرعتی کمتر از ۲۰ کیلومتر بر ساعت داشت.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle