دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

بهترین هتل های تازه تاسیس در جهان

۱. هتل The Reverie Saigon در ویتنامThe-Reverie-Saigon
زمان بازگشایی: ژانویه ۲۰۱۵
به گزارش ویرلن ؛ریوری سایگون در بخشی از ساختمان جدید تایمز در منطقه ۱ شهر Ho Chi Minh واقع شده است. هتل دارای ۲۸۶ اتاق و سوئیت است که با هنر ۴ طراح داخلی برتر ایتالیا طراحی و از لوسترهای بی نظیر، تخت های کار شده با نگین، پرده های مخملی استفاده شده است.
در این هتل غذاهای مخصوص کانتونی توسط سرآشپز مشهور ایتالیایی با تخصص غذاهای سنتی سرو می گردد. برای رفت و آمد می توانید از رولز رویس فانتوم با سبک طراحی اژدها استفاده نمایید و اگر کمبود زمان دارید هلی کوپتر در سکوی فرود آماده است.

 

 

۲. هتل Mama Shelter در لس آنجلس
زمان بازگشایی: فوریه ۲۰۱۵mama-shelter-452x255
برخلاف اینکه طراحی ساختمان همه هتل های «ماما شلتر» در شهرهای مختلف زیر نظر یک طراح معروف انجام شده بود، طراحی این شعبه جدید در لس آنجلس به طراحان مشهور فرانسوی سپرده شد. هتل در میان ۱۹۲۳ ساختمان در هالیوود ساخته شده است و ۷۰ اتاق آن، ساختار و طراحی مشابه هتل های فرانسه و ترکیه دارد. علاوه بر رستوران و کافی شاپ طبقه همکف، در پشت بام نیز فضای اختصاصی برای صرف غذا و نوشیدنی در نظر گرفته شده است. با اقامت در این هتل می توانید از بزرگترین تئاترهای فیلم در هالیوود و کنسرت های موسیقی لذت ببرید و هر یکشنبه از بازار محلی کشاورزان دیدن نمایید.

 

 

 

۳. هتل Lizard Island در استرالیا
زمان بازگشایی: مارچ ۲۰۱۴Lizard-Island
پس از طوفان در آوریل ۲۰۱۴ جزیره دیواره بزرگ مرجانی در استرالیا که مجموعه عظیمی از صخره های مرجانی می باشد، تخریب شد و به دلیل نزدیکی این هتل، پس از یکسال تلاش برای بازسازی اساسی، تاریخ بازگشایی جدیدی برای هتل اعلام شد. با این وجود از مارچ امسال هتل آماده پذیرایی از مهمانان خواهد بود، فضای لوکس، تجربه پیاده روی بدون کفش، به همراه امکانات جدید ریزورت مانند سوئیت با دو اتاق مستقل، ویلا، استخرهای نزدیک به آبشار، فضای بزرگ و چشم انداز آب های مرجانی برای اقامتی بی نظیر تدارک دیده شده است. همچنین محوطه ویژه ای برای دیدن اقیانوس و غروب خورشید در ویلاها و استخرهای مرتفع ایجاد شده است. در داخل فضاها از سبک ها و رنگ های مرجانی، طلایی و آبی استفاده شده است. در سالن های اسپا اتاق های ویژه برای آراستگی ظاهری، آرامش روحی و صرف نوشیدنی و میان وعده در نظر گرفته شده است. آنچه در این جزیره تغییر نکرده است، غواصی و فعالیت های زیرآبی در یکی از خیرکننده ترین آب های دنیا است که این هیجان از اتاق های هتل شروع می شود.

 

 ۴. هتل Park Hyatt Zanzibar در تانزانیا
زمان بازگشایی: مارچ ۲۰۱۵Park-Hyatt-Zanzibar
شهر سنگ های میراثی و قلب جزیره آفریقایی، فضای چشمگیری را برای بازگشایی هتل هایت در تانزانیا آماده کرده است. دارا بودن فرهنگ غنی و تاریخی جزیره تانزانیا، این منطقه را مرکز تجاری مهمی برای معامله ادویه جات در طی قرن ۱۹ میلادی کرد. هتل دارای ۶۷ اتاق در دو ساختمان مجزا می باشد. یکی از آن ها عمارت زیبایی از قرن ۱۷ می باشد که با فضای آرامش بخش و برجسته کاری های زیبا احاطه شده است. اتاق های رو به اقیانوس، سوئیت هایی با چشم انداز فریبنده و بی انتها از اقیانوس هند و همچنین استخرهای بسیار بزرگ کنار ساحل و انواع مختلف اسپا، سلیقه های مختلف مسافران را برآورده می کند.
رستوران هتل به گونه ای طراحی شده که ادای احترام به اقامت خانوادگی داشته باشد؛ مهمانان می توانند در محل های مختلف وعده های غذایی میل کنند مانند ایوان کتابخانه، اتاق نشیمن، سالن اصلی غذاخوری، تراس و محیط آشپزخانه با سبک خانگی.

 

 

۵. هتل ساحلی و اسپا Anantara Tangalle در سریلانکا
زمان بازگشایی: اواسط سال ۲۰۱۵Anantara-Tangalle
یکی از دو هتل آنانتارا در ساحل زیبای سریلانکا با اسپای ویژه در بیش از ۱۸ هکتار در شهر ساحلی Tangalle واقع شده است. طراحی هتل از معماری سنتی سریلانکا با سقف های کاهگلی، هنرهای محلی، آثار مکشوفه، مبلمان با تزیینات دست ساز، فضاهای باز شادی بخش و نخل های نارگیل الهام گرفته شده است و فضای منحصربفردی را برای میزبانی مسافران فراهم کرده است.
هتل دارای ۱۵۲ اتاق مهمان شامل ۳۲ ویلا با استخر می باشد. امکانات شامل مجموعه ای از رستوران ها، کافی شاپ ها و اسپا می باشد. اقامت در این ریزورت به افرادی پیشنهاد می شود که می خواهند در خانه ای به جز خانه خودشان از سفر لذت ببرند.

 

 

۶. هتل Patina در سنگاپور
زمان بازگشایی: اواسط سال ۲۰۱۵Patina
هتل در دو ساختمان اصلی واقع شده: ساختمان Capitol و خانه Stamford. بخشی از سالن تئاتر فیلم Capitol که توسط شرکت های طراحی داخلی به نام ساخته شده بود، به هتلی با ۱۵۷ اتاق تبدیل شده است. تسهیلات و امکانات اقامتی به زیبایی در سوئیت ها بکار گرفته شده است. امکانات دیگر هتل شامل سالن کتابخانه، استخر آب شور برای آرامش گرفتن، مرکز تناسب اندام، رستوران و کافی شاپ های ویژه می باشد. کارکنان این هتل به نحوی مدیریت می شوند که از توانایی های خلاقانه خود استفاده نمایند و تجربه ویژه ای برای هر یک از مهمانان بوجود بیاورند.

 

 

 

 ۷. هتل Four Seasons Hotel Seoul در کره جنوبی
زمان بازگشایی: اواسط ۲۰۱۵Four-Seasons-Hotel-Seoul
اولین هتل چهارفصل کره جنوبی طرح های سنتی را با سبک های فوق مدرن ترکیب کرده است. اقامت در ساختمانی با ۲۵ واحد جدید در Jung-gu فراهم شده است؛ موقعیت مکانی هتل و دسترسی به مناطق تاریخی و کاخ های معروف، این هتل را متمایز می کند. به مسافرانی که به دنبال گشت در پایتخت کره هستند این هتل پیشنهاد می شود. سبک ۳۱۷ اتاق هارمونی از چوب های بلوند، سنگ مرمر و سرامیک است. علاوه بر این، هتل چهارفصل دیگری قرار است در اواسط سال بازگشایی شود.

۸. هتل Alila Seminyak در اندونزی
زمان بازگشایی: نیمه دوم سال ۲۰۱۵
جدیدترین هتل لوکس از مجموعه هتل های Alila که شامل ۴ هتل در جزیره اندونزی می باشد در نیمه دوم سال باز می شود. این هتل جدید در ساحل جنوب غربی بالی واقع شده است و پیاده روی کمی تا رستوران ها، کافه ها و خیابان های شلوغ مراکز خرید دارد. اتاق ها و سوئیت ها نزدیک استخری ساخته شدند که به ساحل می رسد. در این هتل پنت هاوس ۸۱۱ متری با استخر و تراس وسیع، سه اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه وجود دارد.
مشابه هتل های دیگر Alila تمرکز ویژه ای روی محیط هتل شده است: ساختمان ها با باغ هایی در پشت بام زیبا شده است و راه های سرسبز چهار ساختمان را به هم ارتباط می دهد. در سراسر ساختمان های هتل از مصالح قابل بازیافت استفاده می شود، آب باران و انرژی خورشیدی ذخیره می شود تا تأثیرات منفی هتل بر محیط زیست کاهش یابد.

۹. هتل SLS Park Avenue در نیویورکSLS-Park-Avenue
زمان بازگشایی: اواخر سال ۲۰۱۵
سومین هتل SLS در منهتن چند بلوک از پارک مرکزی و موزه هنرهای مدرن فاصله دارد. یک تیم برجسته خلاق پشت این پروژه فعال هستند مانند فلیپ استارک، طراح مشهوری که مسئولیت مفهوم آفرینی در طراحی ۱۹۰ اتاق و سوئیت مهمان، رستوران ها و کافه ها را در لابی و پشت بام به عهده دارد. سبک داخلی هتل ترکیب پرزرق و برقی از طلاکاری، آیینه ها، هارمونی رنگ ها و ست های مبلمان است.

 

 

۱۰. هتل Lofoten Opera در نروژ

تاریخ بازگشایی: اواخر سال ۲۰۱۵Lofoten-Opera
جزایر Lofoten مجموعه چشمگیری از قله های سربه فلک کشیده، سواحل دست نخورده و خلیج های حفاظت شده است. در اینجا مسافران می توانند اقامتگاهی درخور محیط چشمگیر آن بیابند. ساختمان فوق العاده این هتل به سمت دریا واقع شده و کوه ها و اقیانوس را به هم پیوند می زند. علاوه بر اتاق های هتل، چشم اندازهای بدون مرز به دلیل معماری دایره ای شکل هتل فراهم شده که در محلی با ۱۱،۰۰۰ مترمربع برای آپارتمان ها، آمفی تئاتر و اسپا ساخته شده است. درواقع این هتل در گوشه ای پرت از دنیا واقع شده اما زیبایی خاص خودش را دارد. پیاده روی در بیابان های اطراف، قایقرانی و دریانوردی از فعالیت های این منطقه است.

 

 

 

۱۱. هتل Ritz-Carlton در لنکاوی، مالزی
زمان بازگشایی: سال ۲۰۱۵Ritz-Carlton
در حاشیه جنگل های استوایی، این هتل از خلیج کوچک و ساحل اختصاصی مشرف به دریای آندامان در گوشه جنوب غربی جزیره برخوردار است. این ریزورت ۱۳۲ اتاق شامل ۴۲ ویلا با معماری سنتی دارد؛ ساختمان ها سبک روستایی و طراحی داخلی با سبک کلاسیک دارد. این هتل که برای خانواده ها بسیار مناسب می باشد، از سه استخر ویژه و یک کلاب برای کودکان برخوردار است. در این هتل علاوه بر اسپا، حمام های ترکی زیادی طراحی شده است.
رستوران ها تنوع فرهنگ محلی را نشان می دهند؛ غذاهای مالزیایی، چینی، تایلندی و هندی به علاوه ناهارخوری فرانسوی و کباب پز ساحلی سلیقه های مختلف را برآورده می کند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle