دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

بهترین راه‌ کنترل اشتها

در حالی که خستگی یا استرس می‌تواند هوس خوراکی‌های ناسالم و هله‌هوله‌های مضر را ایجاد کند، راه‌هایی هم وجود دارند که شما را از این مخمصه بیرون می‌آورند. این راه‌ها ممکن است که در ظاهر متناقض به نظر برسند، اما کمی انرژی صرف کردن می‌تواند واقعا به شما کمک کند.

به گزارش ویرلن ؛ تمرین یوگا، تمرینات بدن‌سازی و حتی ۱۰ دقیقه قدم زدن می‌تواند نقش موثری در سرکوب این هوس‌های آزاردهنده و مخرب داشته باشد و واقعا به افراد کمک کند. دور از دسترس قرار دادن غذاها یا حذف خوراکی‌های مضر از آشپزخانه هم می‌تواند موثر باشد. به نظر متخصصان دانشگاه کورنل، دیدن غذاها باعث می‌شود که هوس غذایی بیشتر شود و مقاومت فرد کاهش پیدا کند.

محققان دانشگاه پوردو معتقدند که اضافه کردن پروتئین‌های سالم به هر وعده غذایی، به مقابله با گرسنگی کمک می‌کند. آنان در یکی از مطالعات‌شان، از ۴۶ خانم خواستند که ۳۰ یا ۱۸ درصد از کالری مصرفی‌شان را با پروتئین‌ها پُر کنند و به بررسی تاثیر این حجم از پروتئین‌ها پرداختند. نتایج نشان داد خانم‌هایی که پروتئین بیشتری می‌خورند، احساس رضایتمندی بیشتری از غذا دارند و کمتر گرسنه می‌شوند. به علاوه این‌‌که در طول ۱۲ هفته، توده بدون چربی خانم‌هایی که پروتئین بیشتری مصرف می‌کردند، افزایش پیدا کرد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle